annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange waar is mijn badge

Topic gestart op: 28-01-20 21h33

Antwoorden: 7 antwoorden

Zipke
Veteraan verkenner

Orange waar is mijn badge

Ik ben nu meer dan 11 maand klant . Ik heb een orange phone gekocht plus koala erbij en heb mijn gsm direct betaald maar 100 euro korting gekregen . Maar ik krij mij orange bage niet voor orange phone . Dit is spijtig want niet iedereen betaald 680 euro meteen . Ik hoop dat een medewerker dit kan rechtzetten . Want ik heb er recht op . Ik heb er voor gebeld . Steeds ja het komt in orde . 3 maand nog niets . Maar de rekening die is wel in orde langs mijn Kant. Hebben meerdere mensen dit voor . 

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Ceulemansj_
Gewaardeerd verkenner

Ja bij mij staat die badge er ook nog niet op en al mijn 3 smartphone op al die tijd

0 pluimen
Godts
Veteraan verkenner

Spijtig dat te horen

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Orange Phone

Word de trotse eigenaar van een Orange Phone en wij belonen jou met deze badge.
Ga naar een Orange-shop of onze webshop en verwen jezelf met een Orange Phone.
 
Om nog maar eens te antwoorden.  Bovenstaande link toont welke toestellen een Orange  Phone zijn.  Deze zijn van het merk Orange en niet Samsung of Apple of andere
 
Samengevat
  • Een Orange Phone komt van Orange
  • Een phone die van Orange komt is niet noodzakelijk een Orange Phone
Cdt24801
Wijze
Wijze

En zoals je in de link hierboven kan zien zijn het momenteel enkel gsm's. Vroeger waren er ook smartphones van Orange (de Dive reeks), maar die zijn blijkbaar niet meer in het programma.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen