Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
cyberjo
Rekruut scout

Al klant van 2016 maar krijg niet elke maand 3 tickets

Ik ben al 4 jaar klant bij jullie  met badge Ruby.

Je zou verwchten dat ik dan elke maand 3 tickets krijg, Niet?

Contract Nummer Activatie datum Duur Aantal lijnen
Kangoeroe 15 - SEP-16 Onbepaald 1
Dolfijn 12 + - FEB-16 Onbepaald 1
Dolfijn 12 + - MAR-16 Onbepaald 1

Daarenboven ben ikzelf klant bij Orange als business partner.

Is er hier een verklaring voor?

Verdwijnen de tickets wanneer je ze niet gebruikt?

Hoe kan dit?

 

 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

Re: Al klant van 2016 maar krijg niet elke maand 3 tickets

@cyberjo 

Dit klinkt inderdaad vreemd, maar ik vrees dat wij, ook gewone klanten, daar niet veel aan kunnen doen ...

Best eens de klantendienst contacteren.

0 pluimen
NaughtyByNature
Veteraan verkenner

Re: Al klant van 2016 maar krijg niet elke maand 3 tickets

Je zou idd iedere maand het volgende moeten krijgen:

Ruby
klant

vanaf 3 jaarElke maand krijg je 1 gratis filmticket bij 1 aangekocht ticket.

Hoe krijg je je gratis ticket? 1. Sms FILM naar 8790 (gratis) en ontvang je code. 2. Toon je code aan de kassa van een deelnemende bioscoop.

Ontdek er alles over op orange.be/film

Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Al klant van 2016 maar krijg niet elke maand 3 tickets

Ik ben al 4 jaar klant bij jullie  met badge Ruby.

Je zou verwchten dat ik dan elke maand 3 tickets krijg, Niet?

Contract Nummer Activatie datum Duur Aantal lijnen
Kangoeroe 15 + 0474363xxx 19-SEP-16 Onbepaald 1
Dolfijn 12 + **bleep**xxx -FEB-16 Onbepaald 1
Dolfijn 12 + **bleep**xxx -MAR-16 Onbepaald 1

Daarenboven ben ikzelf klant bij Orange als business partner.

Is er hier een verklaring voor?

Verdwijnen de tickets wanneer je ze niet gebruikt?

Hoe kan dit?

Ugh @cyberjo,

Zoals @NaughtyByNature het zegt, zou je vanaf 3 jaar, elke maand een cinema ticket krijgen. Als je nog niets hebt gekregen kan je zeker contact opnemen met de Customer Service stamleden of de Webcare stamleden op sociale netwerken.

Groetjes,

Nelson 

 

0 pluimen
Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

Re: Al klant van 2016 maar krijg niet elke maand 3 tickets

@NaughtyByNature  en @Totem 

 

Als ik de post van @cyberjo goed lees is het niet het probleem van een filmticktet per maand te krijgen, maar wel dat hij/zij eigenlijk drie filmtickets per maand verwacht omdat er ook drie nummers en abonnementen aan de voorwaarden van Ruby voldoen.

De vraag is dus: klopt dat, heeft een klant recht op een filmticket per abonnement dat hij/zij betaalt, of is het beperkt tot één ticket per klant, ongeacht het aantal abo's ?

Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Al klant van 2016 maar krijg niet elke maand 3 tickets

@NaughtyByNature  en @Totem 

 

Als ik de post van @cyberjo goed lees is het niet het probleem van een filmticktet per maand te krijgen, maar wel dat hij/zij eigenlijk drie filmtickets per maand verwacht omdat er ook drie nummers en abonnementen aan de voorwaarden van Ruby voldoen.

De vraag is dus: klopt dat, heeft een klant recht op een filmticket per abonnement dat hij/zij betaalt, of is het beperkt tot één ticket per klant, ongeacht het aantal abo's ?

Ugh @Cdt24801,

Je zou inderdaad een ticket per nummer moeten krijgen, dus 3 ticketten in totaal.

Vergeet ook niet dat je wel ingeschreven aan Orange Thank You moet zijn.

Elke nummer krijgt zijn eigen bericht en zijn eigen ticket, de contractverantwoordelijke wordt niet gewaarschuwd.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Leden met de meeste pluimen