annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Arrogantie in de orangeshop

Topic gestart op: 08-09-22 07h52

Antwoorden: 1 antwoord

pboesmans
Aspirant verkenner

Arrogantie in de orangeshop

Als recruit scout van Orange op arrogante wijze behandeld worden in de Orange shop van onze koninginnen stad lijkt mij meer dan een brug te ver. Ik ervaarde het weer eens aan de lijve toen ik deze keer voor mijn dochter passeerde waarbij zij onvoldoende werd ingelicht over de mogelijkheden bij herstel van een beschadigd toestel. Om een voorbeeld te geven: je stapt de winkel binnen, niemand daar behalve twee verkopers die aan hun tafeltje met scherm zitten. Ik ga beleefdheidshalve aan de toog staan om hun pc werk niet te storen. Ze blijven beide achter mijn rug naar mij kijken tot ik mij omdraaide en ze zelfs geen moeite deden om van hun luie stoel af te komen. Gewoon vragen Mijnheer hoe kunnen wij helpen is er echt te veel aan. Wel fier verwijzen naar 19 jarige anciënniteit bij Orange en gevoel geven van wie denk jij dat jij bent "Meneer de klant".   Klacht is ondertssn neergelegd via de meer behulpzame facturatie- of andere dienst. De Orange shop zou toch dacht ik zo meer moeten bieden om klantvriendelijk de zaken te regelen ook omdat de mensen v d telefonisch helpdesk daarvoor meer beperkt zijn. Ik vraag mij af of het syndicalisten zijn die Orange klanten gijzelen in de Orange shop.  

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Bloempje
Gewaardeerd verkenner

Hallo pboesmans,

 

Ik heb zelf gewerkt voor een andere telecomoperator en aan de telefoon zien ze meer dan in de winkel. Het klinkt alsof het hier niet anders is.

Desalniettemin jammer hoe ze je als mens behandelen. 

 

Groetjes

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen