annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge cloud

Topic gestart op: 27-11-19 21h09

Antwoorden: 20 antwoorden

Stanek1235
Gewaardeerd verkenner

Badge cloud

OPGELOST

Hey, ik heb mijn orange cloud geïnstalleerd en geactiveerd maar tot nu toe ik heb nog mijn badge niet gekregen. Kan iemand een oplossing voor? 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Vicky1
Ervaren verkenner

Ik volg bij mij het zelfs te ik wacht al 3 weken vind het toch wa lang om geduld te hebben 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Vicky1  schreef:

Ik volg bij mij het zelfs te ik wacht al 3 weken vind het toch wa lang om geduld te hebben 


Als je hier een beetje rondneust of de zoekfunctie gebruikt zul je vaststellen dat er momenteel een "incident" is met het badge systeem. Het kan dus allemaal wel nog even duren ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Vicky1
Ervaren verkenner

Ik volg bij mij het zelfs te ik wacht al 3 weken vind het toch wa lang om geduld te hebben 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Vicky1  schreef:

Ik volg bij mij het zelfs te ik wacht al 3 weken vind het toch wa lang om geduld te hebben 


Als je hier een beetje rondneust of de zoekfunctie gebruikt zul je vaststellen dat er momenteel een "incident" is met het badge systeem. Het kan dus allemaal wel nog even duren ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Daimao
Gewaardeerd verkenner

Ik zal dan ook maar contact opnemen. Vond het al raar dat er niks gebeurde ook al had ik al een paar foto's geupload.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Daimao  schreef:

Ik zal dan ook maar contact opnemen. Vond het al raar dat er niks gebeurde ook al had ik al een paar foto's geupload.


Komt wel in orde 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Daimao
Gewaardeerd verkenner

Is sinds gisteren in orde bij mij  🙂

Leden met de meeste pluimen