Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-03-20 22h41
Antwoorden: 12 antwoorden
En wat je hier ziet zul je nog dikwijls tegenkomen. Terwijl ik mijn antwoord aan het schrijven ben is @patrick2 net iets sneller en staat zijn post er al op terwijl ik nog aan het schrijven ben. Dat is één van zijn specialiteiten 😋
@Cdt24801 schreef:
What did i say? He just did it again .... 😋 😆 😎
Ja soms te snel denk ik dan. Moet andere ook eens een kans geven he.
@Wardvnh je kan altijd eens in mijn profiel kijken welke badges je kan verdienen. Er staat er wel eentje tussen die je niet kan verdienen namelijk de Halloween badge. Heb deze ooit eens gekregen toen ik toevallig online was tijdens Halloween.
Maar neen Patrick, doe gewoon lustig verder. Als we gaan beginnen met op elkaar te wachten om iets te posten krijgen de Tribers niet veel meer te lezen ... Dat is de bedoeling niet hé ...
@Cdt24801 schreef:
Maar neen Patrick, doe gewoon lustig verder. Als we gaan beginnen met op elkaar te wachten om iets te posten krijgen de Tribers niet veel meer te lezen ... Dat is de bedoeling niet hé ...
Nee Stefaan dat is ook weer zo dus zal nog iets sneller typen 😋🤣😝