annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge

Topic gestart op: 14-01-21 23h55

Antwoorden: 6 antwoorden

Aleklann
Gewaardeerd verkenner

Badge

Hoe verkrijg ik m’n tribe badges? 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Cdt24801 

Ik begrijp dat de badges van Tribe los staan van de badges van Orange Thank You in de app maar wat me nog niet duidelijk is is:

1) Ik zie dat ik 7 van de 11 badges op Tribe verdient heb maar dat jij bijvoorbeeld nog andere badges hebt die ik niet zie staan zoals vb. het veranderen van je profielfoto, ... Het lijkt bij mij dat ik er maar 11 zichtbaar heb staan al dan niet verdient of niet. Zijn dit er van vroeger die nu niet meer bestaan en je niet meer kan halen of zijn dit verborgen badges?

https://community.orange.be/t5/badges/userbadgespage/user-id/32337/page/1

2) Heeft er iemand een volledige lijst van welke rangen je allemaal kunt verdienen? En dan bedoel ik niet Scout, Verkenner, Genezer, Sjamaan maar eerder meer in detail in volgende zoals vb Gewardeerde-verkenner, Leidende-verkenner, ....

3) Eens een rang behaald, behoud je die dan minstens of kan je ook terug in rang dalen als je vb. enige tijd even niets post? Met andere woorden, kunnen rangen ook dalen?

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lotus-3C 

Wanneer je in uw profiel gaat kijken en daar staan Tribe Badges wil dat zeggen dat je ze verdiend hebt. Ze komen er dus effectief pas te staan als je ze krijgt. De link die ik u gegeven heb, daar staan alle badges in die je kan verdienen. Ik ben eens op uw profiel gaan kijken en je hebt er reeds zeven verdiend:

badges lotus.JPG

Er staat steeds bij wanneer je die verdiend hebt. Als je erop klikt zie je ook wat je ervoor moeten doen hebt.

Waar zie jij 11 badges staan?

Wat die rangen betreft:

Iedere hoofdrang heeft 5 tussenrangen, telkens, in volgorde:

  1. Aspirant
  2. Gewaardeerde
  3. Ervaren
  4. Veteraan
  5. Leidende

Uitzondering: de hoofdrang Scout. Die begint, als enige, met Rekruut. Ik heb al Tribers gezien met Aspirant, Gewaardeerde en Ervaren als tussenrang, maar nog nooit met Veteraan of Leidende als tussenrang. Dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan, maar de meeste Tribers overspringen die tussenrangen en gaan meteen naar Aspirant Verkenner.

Eens een rang behaald zal je die behouden tot wanneer je bevordert of uw profiel verwijdert. Ik ben geen beheerder van dit forum, dus of het toch voorzien is in sommige gevallen (waar ik toch aan twijfel) kan ik eigenlijk niet bevestigen noch ontkennen.

Ah, ja, die badge eigen profielfoto (die heet Cheeeese). Je kan zelf een profielfoto uploaden vanaf de rang van Aspirant Genezer. OF je logt hier aan met uw facebook profiel. In dat geval wordt uw profielfoto van facebook vanzelf hier ook overgenomen als avatar.

Nu, alles wat ik hier net neergepend heb, staat ook al reeds ergens in dit forum. Heb je nog meer vragen, gebruik dan eens de "zoek" functie. Je zal verbaasd zijn wat er hier al allemaal staat. Vind je echt niks, dan mag je uw vraag natuurlijk steeds stellen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen