annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges - Verwarring uitsluiten

Topic gestart op: 19-11-19 17h22

Antwoorden: 4 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Badges - Verwarring uitsluiten

Hier dan nogmaals een tip voor Orange.

Ik heb het al meermaals meegemaakt dat mensen twee volledig aparte dingen met elkaar verwarren om de simpele reden dat ze beide dezelfde naam hebben.

Ik heb het hier natuurlijk over de BADGES.

Er zijn namelijk momenteel TWEE soorten badges:

  1. De badges die je in de klantenzone kan verdienen door bepaalde diensten te activeren of bepaalde prestaties met de foon te leveren: traveler, visual voicemail, Orange cloud, Tribe verkenner, ...
  2. De badges hier op Tribe, die je verdient door een bepaalde prestatie hier op Tribe te verwezenlijken. Deze badges kun je terugvinden in je profiel op Tribe, dus niet in de Orange klantenzone.

Het grote verschil is: per drie badges van de eerste soort kun je cadeaus verdienen. Met de badges van de tweede soort valt niks te verdienen, buiten de eer dan dat je de prestaties ervoor geleverd hebt op Tribe.

Daarom mijn tip voor Orange (even @Totem mentionen): zou het niet beter zijn om één van beide soorten een andere naam te geven om verdere verwarring te voorkomen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
NelsonM
Orange-werknemer

Hier dan nogmaals een tip voor Orange.

Ik heb het al meermaals meegemaakt dat mensen twee volledig aparte dingen met elkaar verwarren om de simpele reden dat ze beide dezelfde naam hebben.

Ik heb het hier natuurlijk over de BADGES.

Er zijn namelijk momenteel TWEE soorten badges:

  1. De badges die je in de klantenzone kan verdienen door bepaalde diensten te activeren of bepaalde prestaties met de foon te leveren: traveler, visual voicemail, Orange cloud, Tribe verkenner, ...
  2. De badges hier op Tribe, die je verdient door een bepaalde prestatie hier op Tribe te verwezenlijken. Deze badges kun je terugvinden in je profiel op Tribe, dus niet in de Orange klantenzone.

Het grote verschil is: per drie badges van de eerste soort kun je cadeaus verdienen. Met de badges van de tweede soort valt niks te verdienen, buiten de eer dan dat je de prestaties ervoor geleverd hebt op Tribe.

Daarom mijn tip voor Orange (even @Totem mentionen): zou het niet beter zijn om één van beide soorten een andere naam te geven om verdere verwarring te voorkomen?

Hallo @Cdt,

Bedankt voor je feedback, ik geef het door 🙂

Groetjes,

Nelson 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@NelsonM 

Dankuwel 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Movieman
Aspirant genezer

@Cdt24801 er zijn ook badges te verdienen met Tribe die gelden voor Orange thank you vb Tribe scout enz.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Movieman  schreef:

@Cdt24801 er zijn ook badges te verdienen met Tribe die gelden voor Orange thank you vb Tribe scout enz.


Die opmerking had ik verwacht ...

Klopt, maar ze behoren niet tot de Tribe badges ... De badges Tribe scout, Tribe verkenner enz, zijn badges die ENKEL in de klantenzone staan en die meetellen voor de cadeaus.

Deze badges zul je dus NIET terugvinden in de lijst met verdiende badges in Tribe.

Dat ze verdiend worden door in Tribe actief te zijn staat los van het feit dat het klantenzone badges zijn. De badges van de klantenzone verdien je op allerlei manieren gelinkt aan een Orange product en eentje daarvan is promoveren in Tribe.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen