annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges orange thank you

Topic gestart op: 04-11-19 17h57

Antwoorden: 31 antwoorden

Louisw
Gewaardeerd verkenner

Badges orange thank you

OPGELOST

Ik denk dat ik ondertussen de "verkenner" badge wel verdiend zou hebben (aangezien ik op mijn tribe profiel al een stuk of vijf van die badges heb). Waarom heb ik deze nog niet? Dank jullie wel! 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
NaughtyByNature
Leidende verkenner

@Louisw @Dit is niet enkel gelinkt aan de badges, maar ook het aantal keer dat je post. Momenteel zit je aan 5 post/antwoorden. Denk dat de eerste verandering gebeurd bij 10 antwoorden/posts. 
het juiste aantal is zelfs de meest ervaren forum gebruikers niet bekend. 
Maakt de verrassing net dat leuker/interessanter 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@NaughtyByNature  en @Louisw 

 

Inderdaad, het verkrijgen van een hogere rang is gelinkt aan verschillende factoren en zelfs wij, die reeds bijna twee jaar Triber zijn en al heel wat watertjes doorzwommen hebben, kennen de juiste regels niet.

Wat wel duidelijk is: het aantal geplaatse posts is een zeer bepalende factor. Juiste getallen kennen we dus niet. Maar de eerste bevorderingen zijn niet echt moeilijk te behalen hoor. Ik kan de juiste cijfers niet meer achterhalen, maar ik herinner mij dat ik, net als iedereen, begonnen ben als rekruut scout. Mijn eerste dag al aardig wat gepost en gelezen en de dag erna was ik reeds aspirant verkenner.

Maar dat is intussen al bijna twee jaar geleden. Wie weet zijn de regels intussen aangepast? Aangezien we de regels niet kennen kunnen we daar enkel maar naar raden ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

31 ANTWOORDEN 31
CarinoBxl
Ervaren verkenner

ah ok . Ik begrijp je.

Al's ze niet via de teler ook terugreageren dan via Messenger etc.

Bedankt voor deze tip.

Nog een fijne avond gewenst!!

0 pluimen
NaughtyByNature
Leidende verkenner

@Louisw @Dit is niet enkel gelinkt aan de badges, maar ook het aantal keer dat je post. Momenteel zit je aan 5 post/antwoorden. Denk dat de eerste verandering gebeurd bij 10 antwoorden/posts. 
het juiste aantal is zelfs de meest ervaren forum gebruikers niet bekend. 
Maakt de verrassing net dat leuker/interessanter 😉

Diabel1122
Aspirant verkenner

Taka racja 

0 pluimen
paulienv1
Ervaren verkenner

Bedankt! Dat wist ik ook niet:) 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@NaughtyByNature  en @Louisw 

 

Inderdaad, het verkrijgen van een hogere rang is gelinkt aan verschillende factoren en zelfs wij, die reeds bijna twee jaar Triber zijn en al heel wat watertjes doorzwommen hebben, kennen de juiste regels niet.

Wat wel duidelijk is: het aantal geplaatse posts is een zeer bepalende factor. Juiste getallen kennen we dus niet. Maar de eerste bevorderingen zijn niet echt moeilijk te behalen hoor. Ik kan de juiste cijfers niet meer achterhalen, maar ik herinner mij dat ik, net als iedereen, begonnen ben als rekruut scout. Mijn eerste dag al aardig wat gepost en gelezen en de dag erna was ik reeds aspirant verkenner.

Maar dat is intussen al bijna twee jaar geleden. Wie weet zijn de regels intussen aangepast? Aangezien we de regels niet kennen kunnen we daar enkel maar naar raden ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen