Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Louisw
Gewaardeerd verkenner

Badges orange thank you

OPGELOST

Ik denk dat ik ondertussen de "verkenner" badge wel verdiend zou hebben (aangezien ik op mijn tribe profiel al een stuk of vijf van die badges heb). Waarom heb ik deze nog niet? Dank jullie wel! 

Labels (1)
30 ANTWOORDEN 30
Ash
Gewaardeerd verkenner

Bedankt, dat is ook ineens duidelijk voor mij

Ik heb toch al en aantal dingen gedaan hier op Tribe.Doe het pas sinds 17 december.

Zeker de status verkenner of scout denk ik al te hebben. Maar ik heb gisterten pas mijn GSM toegevoegd in mij profiel hier op Tribe.

Ik denk dat het pas later dan zal doorlopen in het systeem van Orange en dat ik het kan zien in Mijn  Klantenzone of in de My Orange App.

Is dit juist?

Groetjes.

@CarinoBxl 

Inderdaad, Wanneer je uw gsm nummer pas recent hebt ingevoerd zul je nog wat geduld moeten oefenen.

Het zou zelfs kunnen dat je ze niet gaat krijgen, maar daar is nog onduidelijkheid over. Er bestaat namelijk de mogelijkheid dat de badges niet retroactief toegekend worden, maar daar moet nog wat duidelijkheid over komen. Dit betekent dat je pas begint met verzamelen vanaf het moment dat je uw gsm nummer hebt ingevoerd. De badge Tribe Verkenner zal je dan wel toegekend worden omdat je dat momenteel ook bent.

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Jurgensad
Gewaardeerd verkenner

Je moet je e-mail verifiëren heb ik ondervonden.

0 pluimen

merci!!

Leden met de meeste pluimen