Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-01-23 13h45
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen,
In welke volgorde krijg je de badges van tribe bij Orange thank you? Wan ik heb de eerste gekregen tribe verkenner, hoe zit het dan met de andere 3?
Alvast bedankt voor de antwoorden
Groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Normaal in deze volgorde
Maar staar je er niet blind op - ik heb deze van Scout pas 9 a 10 maand gekregen na deze van verkenner
@Patrizianovelli @Door vragen te beantwoorden of pluimen te ontvangen, aantal relevante berichten te posten, feedback, een antwoord accepteren, verjaardag, pluimen geven door op het hartje te drukken, heb je er 3 dan krijg je 1 badge..... ik wil je gerust een pluim geven als je mijn antwoord goedkeurd en een pluim geeft? Dubbele bonus⭐️
Hopelikk geeft dit wat meer een beeld over hoe je ze kan verkrijgen? Gewoon beantwoorden met dank u dan kan ik u een pluim geven!
Vele groetjes
Helen1
Ja, hoeveel posts moet je maken om elke badge te verdienen?
@Patrizianovelli ook als je een antwoord woord accepteert dan kan die persoon een badhe krijgen als je iemand zijn antwoord accepteert dan heb je ook meer kans dat die persoon jouw antwoord accepteert zo krijg je dan ook een badge
@Patrizianovelli Door hartjes te geven, vragen te stellen en door op andere hun vragen te beantwoorden enz...
Zo word je beloond met badges.
Groetje.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |