annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bioscooptickets enkel kinepolis ?

Topic gestart op: 03-12-19 17h50

Antwoorden: 11 antwoorden

Noepseke
Veteraan verkenner

Bioscooptickets enkel kinepolis ?

OPGELOST

Misschien een domme vraag maar ik kan het nergens terugvinden maar kan de actie van de bioscooptickets ook in de euroscoop gebruikt worden of enkel in de Kinepolis ? 

Alvast bedankt. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Noepseke  ik kan geen exact antwoord geven op uw vraag maar hopleijk gaat dit  u verder kunnen helpen.

Hoe langer je avontuur duurt bij ons, hoe vaker je gratis filmtickets in ontvangst mag nemen.

Als Orange-klant ontvang je vanaf 3 maanden getrouwheid 1 gratis ticket bij 1 aangekochte filmticket geldig op dinsdag in een van onze deelnemende cinema’s.

Druk op de link van deelnemende bioscoopen en kijk of uw gewenste bioscoop er tussen staat.

Moest het niet werken geef ik u de volledige link :

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/exclusieve-voordelen/mijn-bioscooptick...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
paulienv1
Ervaren verkenner

Dag Daan, 

 

Je kan deze mails ook naar je spam laten gaan. 

Hopelijk is je probleem dan opgelost!

Pluim voor pluim graag 😉

Cdt24801
Wijze
Wijze

@paulienv1  en @DaanG 

Wat jij spam noemt zijn waarschijnlijk de notificatiemails van Tribe die je bedoelt, zoals @patrick2 reeds suggereerde.

Die mails kan je dus inderdaad selectief afzetten in de settings van uw profiel. Dan heb jer geen last meer van.

De oplossing om een rule te maken om ze in de spam te zwieren zoals @paulienv1 suggereert geeft ogenschijnlijk ook het goede resultaat, maar je riskeert wel gewenste mails van dat adres op die manier ook te missen. Bovendien is het in wezen geen spam, je kan het gewoon afzetten in uw Tribe profiel en ze komen niet  meer.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@DaanG  wat bedoel je met de spam emails ? Je kan ten aller tijde je email vermeldingen uitzetten in je instellingen. Op die manier kan je geen meldingen meer krijgen als er iemand iets post of dat je vernoemd wordt in een bepaalde post.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Noepseke  ik kan geen exact antwoord geven op uw vraag maar hopleijk gaat dit  u verder kunnen helpen.

Hoe langer je avontuur duurt bij ons, hoe vaker je gratis filmtickets in ontvangst mag nemen.

Als Orange-klant ontvang je vanaf 3 maanden getrouwheid 1 gratis ticket bij 1 aangekochte filmticket geldig op dinsdag in een van onze deelnemende cinema’s.

Druk op de link van deelnemende bioscoopen en kijk of uw gewenste bioscoop er tussen staat.

Moest het niet werken geef ik u de volledige link :

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/exclusieve-voordelen/mijn-bioscooptick...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Noepseke
Veteraan verkenner

super, met je 2de link heb ik het antwoord gevonden wat ik zocht 😉

 

Bedankt 

Leden met de meeste pluimen