annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeau niet gekregen

Topic gestart op: 18-10-22 19h45

Antwoorden: 3 antwoorden

JGovaert
Gewaardeerd verkenner

Cadeau niet gekregen

OPGELOST

Beste,

Op 10 augustus heb ik via de app in het orange thank you programma een cadeau geaccepteerd van een gratis CD. Ik heb deze echter nog steeds niet ontvangen. Waar kan ik hier meer informatie over vinden?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@JGovaert goedemorgen,

jammer dat te lezen, maar daar kan Orange weinig aandoen

De fout ligt meestal bij de firma die dat cadeau verzorgen moest.

Misschien daar eens contact mee opnemen of

via FB-Messenger een berichtje sturen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
JGovaert
Gewaardeerd verkenner

Dank voor uw antwoord,

De CD zou onderweg zijn.

Josette
Wijze
Wijze

@JGovaert veel luister plezier.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@JGovaert goedemorgen,

jammer dat te lezen, maar daar kan Orange weinig aandoen

De fout ligt meestal bij de firma die dat cadeau verzorgen moest.

Misschien daar eens contact mee opnemen of

via FB-Messenger een berichtje sturen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen