annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeau's

Topic gestart op: 06-03-20 23h24

Antwoorden: 11 antwoorden

Wardvnh
Gewaardeerd verkenner

Cadeau's

Ik heb op dit moment 2 badges bij orange als ik hier scout word dan 3 welk cadeau zal ik dan krijgen?

 

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Wardvnh  je cadeaus zijn wat verschillend ten opzichte van iedereen. Je kan koekjes nemen maar je kan ook kiezen uit data 1 GB of 2 GB. Heb ook al reacties gelezen dat er mensen waren met een fles wijn of een dagje uit. Je krijgt dus ook enkel naar je trouwe jaren bij Orange andere cadeau's die een beginnend persoon of klant anders zijn. Orange is diegene die de cadeau's bepalen daar hebben we geen invloed op. Dus het is elke keer afwachten wat je krijgt of beter gezegd kan kiezen. Je kan elke keer uit drie verschillende cadeau's kiezen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Hmmmmmmmm,

het lijkt erop dat er velen het alleen voor de cadeaus doen of badges.

Het is een tribe om mensen te helpen, en van andere nog dingen te kunnen bijleren.

Dan krijg je automatisch je badges en cadeaus. Kan wel even duren eer het zover is!

Succes ermee.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Aletoeta
Veteraan verkenner

Ik doe het om iets bij te kunnen brengen de badge komt vanzelf wel 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Aletoeta  schreef:

Ik doe het om iets bij te kunnen brengen de badge komt vanzelf wel 


That's the right spirit 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen