annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeau's

Topic gestart op: 06-03-20 23h24

Antwoorden: 11 antwoorden

Wardvnh
Gewaardeerd verkenner

Cadeau's

Ik heb op dit moment 2 badges bij orange als ik hier scout word dan 3 welk cadeau zal ik dan krijgen?

 

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

Helemaal juist Josette, er is inderdaad een groep personen, aangetrokken door de reclame, die hier enkel zijn om van de "kadokes" te genieten. Die herken je meteen door hun eerste post "hoe kan ik zo snel mogelijk ...." vul maar aan, keuze genoeg.

Tja, dat kun je niet vermijden en moeten we erbij nemen hé ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Ik denk dat het overal wel iets is waar een persoon voor wil gaan. De ene doet het voor een cadeau en de ander om persee die badge te hebben. Sommige mensen stappen ook liever elke maand over van provider naar provider om enkel die promo te krijgen. Promo gedaan ? dan stappen ze naar de ander terug heel simpel.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Dat zijn dan "providerhoppers", naar analogie van mensen die van de ene job naar de andere "hoppen", dat wordt "jobhoppen" genoemd. Diegenen die dat vrijwillig doen natuurlijk ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Amai weeral een woord bijgeleerd.

Providerhoppers.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

Amai weeral een woord bijgeleerd.

Providerhoppers.


Ja Jostte, ne mens moet soms inventief zijn hé ... Ik heb dat woord daarnet (of toch maar efkes geleden) bedacht en ik meen toch te mogen zeggen dat de vlag de lading dekt 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen