annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cinema Tickets niet in app.

Topic gestart op: 10-01-20 16h22

Antwoorden: 3 antwoorden

Natje049
Aspirant scout

Cinema Tickets niet in app.

Sinds kort vind ik de Orange Thank you cinema Tickets niet meer in de app. De uitleg en of ik er nog heb staan enkel nog in de klantenzone via de website. Het is dus vrij lastig om snel te checken hoe je je ticket activeert. Zeker onderweg (als je naar de cinema gaat) op mobiel. Is dit een vaste aanpassing of is het gewoon een fout?

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
NelsonM
Orange-werknemer

Sinds kort vind ik de Orange Thank you cinema Tickets niet meer in de app. De uitleg en of ik er nog heb staan enkel nog in de klantenzone via de website. Het is dus vrij lastig om snel te checken hoe je je ticket activeert. Zeker onderweg (als je naar de cinema gaat) op mobiel. Is dit een vaste aanpassing of is het gewoon een fout?

Hallo @Natje049,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Daimao
Gewaardeerd verkenner

Stuur FILM naar 8790.
Als je de sms'en bewaart weet je ook of je er nog gebruik van kan maken als je intussen niet elke week er recht op hebt.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Natje049 

Ben net eens gaan kijken in de app op mijn foon.

  • Ik heb het menu "Orange Thank You" aangeklikt
  • "Exclusieve voordelen" aangeklikt
  • Helemaal naar beneden gescrold. Daar staat bij mij "filmvoordeel"
  • Aanklikken en daar staat de procedure. Je moet een SMS sturen en je ontvangt dan een antwoord met een code die je aan de kassa moet laten zien.
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen