Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-20 16h22
Antwoorden: 3 antwoorden
Sinds kort vind ik de Orange Thank you cinema Tickets niet meer in de app. De uitleg en of ik er nog heb staan enkel nog in de klantenzone via de website. Het is dus vrij lastig om snel te checken hoe je je ticket activeert. Zeker onderweg (als je naar de cinema gaat) op mobiel. Is dit een vaste aanpassing of is het gewoon een fout?
Sinds kort vind ik de Orange Thank you cinema Tickets niet meer in de app. De uitleg en of ik er nog heb staan enkel nog in de klantenzone via de website. Het is dus vrij lastig om snel te checken hoe je je ticket activeert. Zeker onderweg (als je naar de cinema gaat) op mobiel. Is dit een vaste aanpassing of is het gewoon een fout?
Hallo @Natje049,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Stuur FILM naar 8790.
Als je de sms'en bewaart weet je ook of je er nog gebruik van kan maken als je intussen niet elke week er recht op hebt.
Ben net eens gaan kijken in de app op mijn foon.