annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cinematicket

Topic gestart op: 25-12-19 15h09

Antwoorden: 6 antwoorden

Alcarazz
Aspirant verkenner

Cinematicket

Hallo

ik ben ondertussen 9 maanden klant bij Orange en ik vroeg me af op welke basis ik een volgend conematicket zal ontvangen.

 

ik heb na 3 maanden een cinematicket gekregen maar sindsdien geen meer.

 

alle antwoorden worden geapprecieerd 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Aetos
Aspirant verkenner

Reeds opgelost?

0 pluimen
Superbonbon
Ervaren genezer

@Aetos Helaas is dit bericht niet opgelost. Alleen de persoon die dit bericht heeft geplaatst, kan dat doen door een antwoord als oplossing te accepteren.  @Alcarazz 

Groetjes,

Superbonbon

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aetos 

Eigenlijk is het dus feitelijk wel opgelost, maar de topic starter heeft het antwoord nog niet als dusdanig gemarkeerd. Als je mijn antwoord hier iets hoger leest dan weet je hoe het in elkaar zit.

Ik heb even in zijn profiel gekeken en hij heeft na het plaatsen van die vraag geen enkele keer meer iets gepost, zelfs geen pluim gegeven aan iemand. Of hij nog komen lezen is kan ik niet zien, maar ik betwijfel het ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo

ik ben ondertussen 9 maanden klant bij Orange en ik vroeg me af op welke basis ik een volgend conematicket zal ontvangen.

 

ik heb na 3 maanden een cinematicket gekregen maar sindsdien geen meer.

 

alle antwoorden worden geapprecieerd 

Hallo @Alcarazz,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Leden met de meeste pluimen