Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-12-18 17h02
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wou de gratis foto's bestellen als geschenk, maar ze zeggen dat in mijn code al heb gebruikt terwijl ik dat niet heb gedaan. Kan ik hier iets aan doen en mijn foto's toch nog krijgen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@IanDresselaers als u zeker bent dat u uw cadeau nog niet hebt aanvaard zal er daar fout inzitten. Nu gaat het wel moeilijk zijn dit op te lossen. U gaat hiervoor best met de klantendienst contact opnemen nummer 5000 . Die gaan u een dossier moeten aanmaken en doorsturen om het opgelost te krijgen. Houd er rekening mee dat de verwerking hiervan langer in tijd kan duren in verband met de feestdagen er tussen.
@Jerre technisch gezien wordt de code gemaakt door Orange . Als de klant die code gebruikt dus bij acceptatie van het cadeau , gaat die code naar de foto service. De aangemaakte codes zijn dus bekend bij die foto service en zo weet die firma dat u recht heeft op .....Als het technisch dus niet werkt is die firma niet diegene die het moet oplossen. Ook aan de hand van die code is dus bekend dat u het cadeau gratis krijgt , dus Orange betaald deze kosten voor u , of dat u zoveel korting krijgt , Orange schiet dus een deel van de kosten in.
@IanDresselaers als u zeker bent dat u uw cadeau nog niet hebt aanvaard zal er daar fout inzitten. Nu gaat het wel moeilijk zijn dit op te lossen. U gaat hiervoor best met de klantendienst contact opnemen nummer 5000 . Die gaan u een dossier moeten aanmaken en doorsturen om het opgelost te krijgen. Houd er rekening mee dat de verwerking hiervan langer in tijd kan duren in verband met de feestdagen er tussen.
Iemand heeft de Cheese badge verdiend