Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-18 15h05
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@tinne wat bedoeld u precies met gratis data? U kan eventueel gratis data krijgen door Orange thank you door bijvoorbeeld een badge te hebben gehaald. Of u krijgt een eindejaars geschenk van Orange waar die data bij zit. U krijgt wel gratis dubbele data als u love klant bent .
@tinne wat bedoeld u precies met gratis data? U kan eventueel gratis data krijgen door Orange thank you door bijvoorbeeld een badge te hebben gehaald. Of u krijgt een eindejaars geschenk van Orange waar die data bij zit. U krijgt wel gratis dubbele data als u love klant bent .
Qh ok merci!
Hallo Tinne,
Welkom in onze Orange-community. Ik ben Assia, jouw moderator van dienst ;-)! Ik hou een oogje in het zeil. En zie erop toe dat alles goed gaat en dat iedereen de algemene gebruiksvoorwaarden en de regels en afspraken van de community respecteert.
Geen idee hoe jij aan de slag moet op Tribe? Hier legt onze vorige community manager dat piekfijn voor je uit.
Ik en de andere Tribers leggen je ook graag uit hoe Tribe werkt. 😉
Tribe erop los!
Groetjes
Assia