annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data addict

Topic gestart op: 06-02-22 23h43

Antwoorden: 3 antwoorden

WorldOfLies
Gewaardeerd verkenner

Data addict

Hallo,

Hoe kan ik zien hoeveel data is al verbruikt heb, sinds het begin?

Ik heb al de 100MB en de 500MB maar ik kan niet zien hoever ik zit van de 1T

Mvg Lies

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@WorldOfLies 

Ook deze vraag werd reeds gesteld ...

Je kan dat enkel weten door al uw facturen ter hand te nemen en het verbruik in data per maand op te tellen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


WorldOfLies
Gewaardeerd verkenner

Hallo, Ik heb deze site voor de 1ste keer bekeken gisteren. Heb al moeten zoeken wat een trije was en welke site dat dit was, omdat ik het vreemd vond dat dit niet gewoon een doorverwijzing had via de gewone orange app of site

( En als die er is , is die totaal niet duidelijk) dus als ik daar al moeite mee had, heb ik zeker wel moeite met deze site 😜 

Ik wil ook nog laten weten dat het jammer is, het zou wel leuk zijn om te zien hoeveel SMS of belminuten of data je gemiddeld gebruikt per week/jaar/ in totaal vanaf het begin

Mvg Lies

Nogmaals sorry voor het ongemak!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@WorldOfLies 

Het is geen ongemak en je hoeft u niet te excuseren. Ik was wellicht niet duidelijk genoeg, maar hetgeen ik eigenlijk wilde zeggen was: wanneer je een vraag hebt, gebruik dan eerst eens de "zoek" functie. De kans is vrij groot dat iemand reeds dezelfde vraag gesteld heeft en daar een antwoord op gekregen heeft.

En wat dat verbruik betreft: helaas, de enige manier om dat te zien is dus zoals ik zei: leg al uw facturen eens naast elkaar en tel de gegevens bij elkaar op. Vanuit Orange is dat de enige info die je in dat kader zal verkrijgen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen