Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-24 16h12
Antwoorden: 9 antwoorden
Ugh aan iedereen!
Zoals elk jaar verwennen we onze klanten met exclusieve cadeaus voor de feestdagen. 😊
Het Orange Thank You team biedt cadeaus en een wedstrijd aan om onze trouwe klanten te bedanken.
Doe mee aan onze grote wedstrijd!
Beproef tot 8 december om 23:59 je geluk en maak kans op fantastische prijzen die je dromen kunnen waarmaken!
WINNEN :
1e prijs🏆 : Een Connections cadeaubon ter waarde van €5.000, perfect om je volgende droomreis te organiseren, waar je ook naartoe wilt. Hemelse stranden, iconische steden of majestueuze bergen... Alles is mogelijk!
2e prijs🥈: Een Connections cadeaubon ter waarde van €4.000 om de wereld op jouw manier verder te ontdekken.
3e prijs 🚴: 10 COWBOY elektrische fietsen om je comfort tijdens je dagelijkse woon-werkverkeer te garanderen.
Deze wedstrijd is de perfecte gelegenheid om je reis- of avonturenplannen om te zetten in een prachtig verhaal om te vertellen.
Klik hier om mee te doen😊
Wie weet pak jij binnenkort je koffers of verken je de wegen op een gloednieuwe fiets! 😉
Mis niets van onze leuke verrassingen!
Ga naar de Orange Thank You-sectie en ontdek alles wat we voor je hebben voorbereid.
Totem wenst je veel succes!
Totem
Bedankt ! Mijn kans gewaagd
@Totem Ik heb eens meegedaan aan de wedstrijd . En nu maar afwachten .
de rest nog doen geef ik weg . Goed doel .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
De code voor wonderbox werkt niet
Succes aan Hallo iedereen
Wij hebben het andere cadeautje aan natuurpunt geschonken.