annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De feestdagen beginnen met Orange Thank You!

Topic gestart op: 26-11-24 16h12

Antwoorden: 9 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

De feestdagen beginnen met Orange Thank You!

Ugh aan iedereen!

Zoals elk jaar verwennen we onze klanten met exclusieve cadeaus voor de feestdagen. 😊

Het Orange Thank You team biedt cadeaus en een wedstrijd aan om onze trouwe klanten te bedanken.

Doe mee aan onze grote wedstrijd!

Beproef tot 8 december om 23:59 je geluk en maak kans op fantastische prijzen die je dromen kunnen waarmaken!

WINNEN :

1e prijs🏆 : Een Connections cadeaubon ter waarde van €5.000, perfect om je volgende droomreis te organiseren, waar je ook naartoe wilt. Hemelse stranden, iconische steden of majestueuze bergen... Alles is mogelijk!

2e prijs🥈: Een Connections cadeaubon ter waarde van €4.000 om de wereld op jouw manier verder te ontdekken.

3e prijs 🚴‍: 10 COWBOY elektrische fietsen om je comfort tijdens je dagelijkse woon-werkverkeer te garanderen.

Deze wedstrijd is de perfecte gelegenheid om je reis- of avonturenplannen om te zetten in een prachtig verhaal om te vertellen.

Klik hier om mee te doen😊

Wie weet pak jij binnenkort je koffers of verken je de wegen op een gloednieuwe fiets! 😉

Mis niets van onze leuke verrassingen!

Ga naar de Orange Thank You-sectie en ontdek alles wat we voor je hebben voorbereid.

Totem wenst je veel succes!

Totem

Totem_0-1732633947754.png

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Tessa2
Aspirant scout

Bedankt ! Mijn kans gewaagd

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem Ik heb eens meegedaan aan de wedstrijd . En nu maar afwachten . 
de rest nog doen geef ik weg . Goed doel .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Vicky31
Aspirant verkenner

De code voor wonderbox werkt niet

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Succes aan Hallo iedereen 

Wij hebben het andere cadeautje aan natuurpunt geschonken. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen