annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eindejaarscadeautjes teleurstellend?

Topic gestart op: 10-12-19 21h02

Antwoorden: 24 antwoorden

Yevanier
Ervaren verkenner

Eindejaarscadeautjes teleurstellend?

Vandaag zijn mijn cadeautjes voor eindejaar beschikbaar gekomen.

1. Gault&Millau boek

2.  2gb mobiel internet

3. 6 weken online abo humo hln etc

Hier kan ik uit kiezen. Ik ben al 15 haar klant en vind dit echt teleurstellend. Een 3tal jaren terug kreeg mn schoonbroer nog  een dolce gusto van orange. Wij 2 gig internet.

Ik wil niet ondankbaar klinken hoor, maar is dit niet een mager beestje voor iemand die 15 jaar al klant is?

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
cindymarieken
Aspirant verkenner

Ik krijg 1 gb gedurende 7 dagen, een bon voor DI, waarvan geen winkels in mijn buurt zijn of een postogram bij bpost of zo iets.... Echt niet de moeite.

patrick2
Wijze
Wijze

@Yevanier  het ziet er niet daverend uit . Oke een gegeven paard moet men niet in de bek kijken en mogen ook dankbaar zijn dat we iets krijgen maar toch voor 15 jaar klant te zijn.

Hopelijk gaat het misschien naar de toekomst wat beter en dat er een andere keuze beschikbaar komt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik herinner mij nog dat ik, pionier zijnde, plots een pakketje ontving van mobistar; ik was 10 jaar klant en in het pakketje zat een fles bubbels.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Surfer
Ervaren genezer

Ja idd, een magere troost. Het was beter dat Orange eens bijv. 15gb internet gaf, dat is wel een pakske meer. 

Neen, de tijd van dikke cadeaukes is al lang voorbij. Ik zeg altijd weer, het zijn magere jaren den dag van vandaag. De vette jaren van de jaren 80 en 90 zijn ook voorbij.

Ga eens van abo veranderen en dan heb je nog meer korting. Natuurlijk iets dat je kan gebruiken...

Movieman
Aspirant genezer

@Surfer je doet je nickname eer aan gezien je al in volumes van 15 gb begint te denken 😉.

Leden met de meeste pluimen