annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Emails Orange Thank You ontvangen ipv SMS lukt niet

Topic gestart op: 08-12-18 11h36

Antwoorden: 12 antwoorden

ErikDelrue
Gewaardeerd verkenner

Emails Orange Thank You ontvangen ipv SMS lukt niet

Hello Iedereen,
Op het tabblad "Orange Thank You" kan ik klikken op de tekst Ik ontvang liever emails dan sms'jes.

Wat moet ik doen?
Want als ik hierop klik kom ik gewoon opnieuw op het aanlogscherm en zo zit ik dus in een loop zonder dat ik iets kan wijzigen, laat staan vragen naar emails ipv SMS.

Help wat moet ik doen.
Graag eventueel stap per stap uitleggen op welk blad (+tabblad)  waar welke tekst ik moet aanklikken om SMS'je inderdaad te laten vervangen door email.
Dank bij voorbaat!

Is naar de winkel gaan een optie om dit op te lossen?

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
ErikDelrue
Gewaardeerd verkenner

Sorry Patrick, 
Maar op het scherm dat ik toevoegde is geen enkel vinkje te zien.
Ook niet als ik opnieuw aanlog.
(zie aub het scherm dat ik tijdens mijn eerste bericht toevoegde)

Mocht jij wel dat vinkje zien, dan graag een printscreen nemen en even doorsturen ofwel zeer goed aanduiden op welk scherm waar (onder welk tabblad bijv, of welke hoek  links rechts onder boven) dit vinkje te zien is.

Ikzelf krijg geen vinkje te zien.

Het zou dus meer dan nuttig zijn, mocht Orange een klantendienst hebben met chat, die eventueel het scherm kan overnemen en onmidd. kan aanduiden waar het probleem is.

Met vriendelijke groet,
Erik  

ErikDelrue
Gewaardeerd verkenner

OR.jpgIk probeer nog eens duidelijk uit teleggen.
Na het opvragen van een geschenk kom ik op het scherm: 
https://e-services.orange.be/nl/verrassing
Op het tabblad "Orange Thank You" staat onderaan de tekst: (en Patrick, daar staat nergens een vinkje bij!!!) 

Hulp nodig?


Als ik dan klik op de tekst: " Ik ontvang liever emails ... ?" dan kom ik opnieuw op het aanlog scherm.
Zo kom ik dus in een loop terecht.
Leuk is anders!!!

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@ErikDelrueen @ErikDelrue

Als ik de procedure ook uittest kom in net als Erik opnieuw op het aanlogscherm terecht, maar als ik dan ook aanlog krijg ik "Oeps, de opgevraagde pagina kan niet gevonden worden ..." waarna ik gewoon terug in de klantenzone zit.

Er is dus een probleem met de link op de pagina in de klantenzone. Even @Totem mentionen om dit door te geven aan de achterliggende technische dienst ... Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem

 

Screenshot_2018-12-09 Orange Customer Zone.pngEr is zelfs nog een probleem: als ik de pagina "Pagina niet gevonden..." krijg, staat er bovenaan een totaal verkeerde naam, van iemand die ik geheel niet ken. Waneer ik dan op een andere tab klik kom ik vanzelf weer in mijn eigen klantenzone terecht, met juiste naam. Zie screenshot.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Omdat de screenshot blijkbaar ook een beetje de mist is ingegaan heb ik het proces herhaald, ditmaal stond wel mijn eigen naam bovenaan; Maar er is toch iets mis met de link ...

Screenshot_2018-12-09 Orange Customer Zone(3).png

 

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen