annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Emails Orange Thank You ontvangen ipv SMS lukt niet

Topic gestart op: 08-12-18 11h36

Antwoorden: 12 antwoorden

ErikDelrue
Gewaardeerd verkenner

Emails Orange Thank You ontvangen ipv SMS lukt niet

Hello Iedereen,
Op het tabblad "Orange Thank You" kan ik klikken op de tekst Ik ontvang liever emails dan sms'jes.

Wat moet ik doen?
Want als ik hierop klik kom ik gewoon opnieuw op het aanlogscherm en zo zit ik dus in een loop zonder dat ik iets kan wijzigen, laat staan vragen naar emails ipv SMS.

Help wat moet ik doen.
Graag eventueel stap per stap uitleggen op welk blad (+tabblad)  waar welke tekst ik moet aanklikken om SMS'je inderdaad te laten vervangen door email.
Dank bij voorbaat!

Is naar de winkel gaan een optie om dit op te lossen?

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, ik ben er ook eens even naar op zoek gegaan

en krijg inderdaad hetzelfde dan jij te zien.

Pagina niet gevonden. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
ErikDelrue
Gewaardeerd verkenner

Dit kleine probleem staat al dagen open , is ook gekend via FB (Orange) de bevoegde diensten werden op de hoogte gesteld.
Maar als klant blijf ik in de kou zonder antwoord.
Nog eens mijn 2 problemen uitleggen.
1) Ik heb status gold en zou rechthebben op film tickets. (Als ik filmtickets aanklik zie ik ten onrechte dat ik geen recht heb???)
2) Mijn SIM kaart zit ingebouwd in een beveiligingssysteem (dus geen GSM met display).
Daarom wil ik de filmtickets per mail en niet per SMS (want dat laatste kan).
Doch de knop om dit aan te vragen wekt niet!OR.jpg

0 pluimen
ErikDelrue
Gewaardeerd verkenner

Dit kleine probleem staat al dagen open, is ook gekend via FB (Orange) de bevoegde diensten werden op de hoogte gesteld.
Maar als klant blijf ik in de kou zonder antwoord.
Nog eens mijn 2 problemen uitleggen.
1) Ik heb status gold en zou rechthebben op film tickets. (Als ik filmtickets aanklik zie ik ten onrechte dat ik geen recht heb???)
2) Mijn SIM kaart zit ingebouwd in een beveiligingssysteem (dus geen GSM met een display).
Daarom wil ik de filmtickets per mail en niet per SMS (want dat laatste kan aangevraagd worden via een knop).  Doch de knop om dit aan te vragen werkt niet! 
Dan zou je toch als klant denken ik ga naar de Orange winkel en die lossen dit met de glimlach op!
(Of zie ik iets verkeerd?)

 


OR.jpg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen