Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-12-18 11h36
Antwoorden: 12 antwoorden
Hello Iedereen,
Op het tabblad "Orange Thank You" kan ik klikken op de tekst Ik ontvang liever emails dan sms'jes.
Wat moet ik doen?
Want als ik hierop klik kom ik gewoon opnieuw op het aanlogscherm en zo zit ik dus in een loop zonder dat ik iets kan wijzigen, laat staan vragen naar emails ipv SMS.
Help wat moet ik doen.
Graag eventueel stap per stap uitleggen op welk blad (+tabblad) waar welke tekst ik moet aanklikken om SMS'je inderdaad te laten vervangen door email.
Dank bij voorbaat!
Is naar de winkel gaan een optie om dit op te lossen?
Sorry Patrick,
Maar op het scherm dat ik toevoegde is geen enkel vinkje te zien.
Ook niet als ik opnieuw aanlog.
(zie aub het scherm dat ik tijdens mijn eerste bericht toevoegde)
Mocht jij wel dat vinkje zien, dan graag een printscreen nemen en even doorsturen ofwel zeer goed aanduiden op welk scherm waar (onder welk tabblad bijv, of welke hoek links rechts onder boven) dit vinkje te zien is.
Ikzelf krijg geen vinkje te zien.
Het zou dus meer dan nuttig zijn, mocht Orange een klantendienst hebben met chat, die eventueel het scherm kan overnemen en onmidd. kan aanduiden waar het probleem is.
Met vriendelijke groet,
Erik
Ik probeer nog eens duidelijk uit teleggen.
Na het opvragen van een geschenk kom ik op het scherm:
https://e-services.orange.be/nl/verrassing
Op het tabblad "Orange Thank You" staat onderaan de tekst: (en Patrick, daar staat nergens een vinkje bij!!!)
Hulp nodig?
Als ik dan klik op de tekst: " Ik ontvang liever emails ... ?" dan kom ik opnieuw op het aanlog scherm.
Zo kom ik dus in een loop terecht.
Leuk is anders!!!
Als ik de procedure ook uittest kom in net als Erik opnieuw op het aanlogscherm terecht, maar als ik dan ook aanlog krijg ik "Oeps, de opgevraagde pagina kan niet gevonden worden ..." waarna ik gewoon terug in de klantenzone zit.
Er is dus een probleem met de link op de pagina in de klantenzone. Even @Totem mentionen om dit door te geven aan de achterliggende technische dienst ...
Er is zelfs nog een probleem: als ik de pagina "Pagina niet gevonden..." krijg, staat er bovenaan een totaal verkeerde naam, van iemand die ik geheel niet ken. Waneer ik dan op een andere tab klik kom ik vanzelf weer in mijn eigen klantenzone terecht, met juiste naam. Zie screenshot.
Omdat de screenshot blijkbaar ook een beetje de mist is ingegaan heb ik het proces herhaald, ditmaal stond wel mijn eigen naam bovenaan; Maar er is toch iets mis met de link ...