Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-12-23 15h36
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou graag de Filantroop badge vrijkrijgen. Gewoon om badges te sparen.
Moet ik dan gewoon 19 euro overmaken naar natuurpunt (goed doel) met als mededeling "Nieuw lid Orange"?
Of eerst een profiel aanmaken op natuurpunt? Dat heb ik ook reeds gedaan maar via hun site zelf geen betaling volbracht, dan zou het 38 euro kosten.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Neen, hoor. Je moet een cadeau dat je zelf ontvangt via My Orange schenken aan een goed doel - kost je niks - ik zou geen 19 EUR verspillen voor een badge
Win cadeaus met de Orange Thank You-badges | Orange België
Filantroop
Bij Orange zetten we ons in voor de ondersteuning van het milieu en digitale en sociale inclusie. Wat als je ons zou helpen? Schenk je Orange Thank You cadeau aan een goed doel of kies een eco-friendly cadeau. Niet alleen zou je een mooi gebaar doen, maar je zou ook een nieuwe badge aan je collectie toevoegen. Ben je er klaar voor?
Neen, hoor. Je moet een cadeau dat je zelf ontvangt via My Orange schenken aan een goed doel - kost je niks - ik zou geen 19 EUR verspillen voor een badge
Win cadeaus met de Orange Thank You-badges | Orange België
Filantroop
Bij Orange zetten we ons in voor de ondersteuning van het milieu en digitale en sociale inclusie. Wat als je ons zou helpen? Schenk je Orange Thank You cadeau aan een goed doel of kies een eco-friendly cadeau. Niet alleen zou je een mooi gebaar doen, maar je zou ook een nieuwe badge aan je collectie toevoegen. Ben je er klaar voor?