annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding bij claimen eindejaarscadeau

Topic gestart op: 17-12-24 17h50

Antwoorden: 13 antwoorden

Kaat21
Gewaardeerd verkenner

Foutmelding bij claimen eindejaarscadeau

Hallo,

 

iemand die de oplossing weet?
Ik zou graag 20 GB cadeau doen aan mijn dochter, maar bij het claimen van het cadeau krijg ik steeds een foutmelding.

Afbeelding van WhatsApp op 2024-12-17 om 17.02.28_a833362b.jpg

Ik heb al zit

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Kaat21
Gewaardeerd verkenner

Ik wacht hier ook nog op antwoord. Heb eergisteren gebeld. Ze gingen ook contact opnemen, maar nog niets gehoord.

0 pluimen
Bgrimonprez
Aspirant verkenner

Dag Kaat, hier ook steeds dezelfde foutmelding.

Ook onze dochter zit in de familie kring.

Hopelijk bied Orange alsnog een oplossing.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi @Kaat21 

Om elkaar een cadeau door te geven moet je wel "Orange Family" zijn van elkaar. Zijn jullie dat? Indien niet is dat het probleem. Indien wel, de helpdesk / klantendienst raadplegen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kaat21
Gewaardeerd verkenner

Ja idd, we zitten in één en dezelfde family. 
MIjn echtgenoot heeft hetzelfde probleem. Wel jammer natuurlijk.

Klantendienst heeft ook weer niet dadelijk een oplossing en zo lijkt 2x 20GB weer eens aan onze (dochter) neus voorbij te gaan. Het is jammer genoeg niet de eerste keer.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen