annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding bij claimen eindejaarscadeau

Topic gestart op: 17-12-24 17h50

Antwoorden: 13 antwoorden

Kaat21
Gewaardeerd verkenner

Foutmelding bij claimen eindejaarscadeau

Hallo,

iemand die de oplossing weet?
Ik zou graag 20 GB cadeau doen aan mijn dochter, maar bij het claimen van het cadeau krijg ik steeds een foutmelding.

Afbeelding van WhatsApp op 2024-12-17 om 17.02.28_a833362b.jpg

Ik heb al zit

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Crash
Ervaren verkenner

Heb je je dochter in je Orange groep gestoken ?
Het is blijkbaar zo dat je die personen eerst in je eigen Orange groep moet steken en dan pas kan je het aan die personen cadeau doen.

Crash_0-1734743917980.pngCrash is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Beste @Crash 

Moest je deze thread vanaf het begin gelezen hebben dan zou je gezien hebben dat uw "tip" reeds in de tweede post (door mij trouwens) vermeld werd. En dat betrokkenen gemeld hebben dat dit reeds OK was ...

Tussen haakjes, in een nagemaakte handtekening faken dat je een SU bent is niet OK hoor ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Crash
Ervaren verkenner

Sorry, had ik niet gezien, aangezien sommige antwoorden verborgen waren ...

Wat SU betreft, heb ik, en velen, geen idee waarover het gaat ... het heeft voor mij geen enkele betekenis ... dus mijn excuses daarvoor

0 pluimen
Kaat21
Gewaardeerd verkenner

Ja hoor ze zit in de family groep. Dat is het probleem niet.

orange heeft me ondertussen telefonisch terug gecontacteerd en ze hebben het manueel bijgezet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen