annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen badge zichtbaar of ontvangen

Topic gestart op: 17-10-20 12h37

Antwoorden: 1 antwoord

patrick2
Wijze
Wijze

Geen badge zichtbaar of ontvangen

Vele onder ons weten inmiddels dat je badges krijgt bij Orange Thank You  en hoe je deze badges kan ontvangen. Moest je dat niet weten kan je al eens in de rubriek Tips & Tricks ten rade gaan. Of kijk in de rubriek Fun ---> Orange Thank You.

Nu komt er wel regelmatig de vraag waarom heb ik mijn badge niet want ben er al lang op aan het wachten. Hiervoor moet rekening houden met onderstaande:

* als eerste dien je wel zelf de factuur op jou naam te hebben staan. Dat wil dus zeggen moest je partner de factuur betalen of iemand anders dan krijg jij die badge niet en zal je die dus ook niet zien. Dit is vooral de belangrijkste regel die van toepassing is om je badges te behalen en te zien.

* het kan lang duren voor je die badge ziet en toegekend is. Veel zeggen ik heb dit net gedaan om die badge te krijgen maar ik zie geen badge. Heb geduld want die badge krijg je echt wel als je voldoet aan bovenstaande maar er gaat een tijd over heen. Het kan wel tot drie maanden duren voor je de badge ontvangt. Heb al bij andere gezien dat het langer duurt maar krijgen doe je hem wel.

Hierbij wil ik ook een korte opmerking maken dat de Family badge hier helemaal los van staat. Dit staat er niet voor dat je dan ook je badges kan behalen als iemand anders jou factuur betaald. Dit is een aparte badge die je kan behalen per klant. Dus enkel wanneer je family bent met iemand anders kan je allebei deze badge behalen dus het is meer een uitzondering op de regel. Dit geldt dus niet voor de andere te behalen badges. 

Lees zeker ook bij rubriek Fun -----> Orange Thank You -----> de topic Nieuwe OTY badges. 

https://community.orange.be/t5/Orange-Thank-You/Nieuwe-OTY-Orange-Thank-You-badge-Family-Detox-badge...

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Glennclaes1986
Ervaren verkenner

Juiste opmerking 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen