annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gewonnen Frozen Tickets

Topic gestart op: 17-11-19 12h24

Antwoorden: 5 antwoorden

Ice-w
Gewaardeerd verkenner

Gewonnen Frozen Tickets

OPGELOST

Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik heb 2 tickets gewonnen voor Frozen2 ik ga met mijn dochters dus ik kom 1 ticket te kort en weet niet hoe ik aan nog een ticket kan bekomen voor dezelfde zaal(15) om 17.30u Kinepolis Antwerpen. 

Ik heb al geprobeerd via kinepolis maar de zalen komen niet overeen met elkaar ☹️😒

Kan iemand mij helpen waar of welke telefoon nummer ik kan bellen om dit opgelist te krijgen moet voor woe 20 nov

 

Labels (2)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Ice-w  hopelijk zijn er andere tribers die u kunnen helpen. Maar anders zou ik eens Googlen of ergens een nummer beschikbaar is wat u kan bellen. Maar zelf denk ik wel dat het moeilijk gaat worden om nog een ticket te krijgen aangezien het al bijna zover is. Is er niet ergens een mogelijkheid te bekijken of er niet iemand een ticket over heeft die niet kan gaan ? misschien via FB of iets dergelijks ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

GlennMeeus
Gewaardeerd verkenner

Als de zaal gereserveerd is voor Orange-klanten, zal het moeilijk worden om extra tickets te kopen. Misschien de kracht van social media eens proberen? Misschien heeft er iemand een ticket over.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
GlennMeeus
Gewaardeerd verkenner

Als de zaal gereserveerd is voor Orange-klanten, zal het moeilijk worden om extra tickets te kopen. Misschien de kracht van social media eens proberen? Misschien heeft er iemand een ticket over.

Neleke_7
Ervaren verkenner

Beste,

eventueel contact opnemen met kinepolis Anwerpen. Ik voermoed dat ze jou daar het  best gaan kunnen helpen 🤷🏼‍♀️

patrick2
Wijze
Wijze

@Ice-w  hopelijk zijn er andere tribers die u kunnen helpen. Maar anders zou ik eens Googlen of ergens een nummer beschikbaar is wat u kan bellen. Maar zelf denk ik wel dat het moeilijk gaat worden om nog een ticket te krijgen aangezien het al bijna zover is. Is er niet ergens een mogelijkheid te bekijken of er niet iemand een ticket over heeft die niet kan gaan ? misschien via FB of iets dergelijks ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ice-w
Gewaardeerd verkenner

Dank je wel, ik zal verder kijken en zoeken.

Tof dat je zo snel reageerde 🙂

Leden met de meeste pluimen