annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gifts

Topic gestart op: 04-01-20 15h08

Antwoorden: 2 antwoorden

LnPrjn
Ervaren verkenner

Gifts

OPGELOST

Een vraagje.. ik heb tegen de feesten een orange thank you gift geaccepteerd. Dit was op 21/12. Een week later had ik nog eentje door badges. De laatste is vorige week al aangekomen maar de eerste nog steeds niet. Het was chocolade van dolphin.. heeft iemand dit ook nog niet ontvangen? Ik wil niet moeilijk doen hierover maar vind het gewoon heel jammer zeker aangezien ik 1 van de vorige cadeaus ook nooit ontvangen heb..

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@LnPrjn  door de feestdagen heen kan het zijn dat het wat langer duurt voor dat uw pakket aankomt. Heb ook al eens meer dan een week gewacht op een doos koekjes. Heb uiteindelijk de mail gehad dat ze opgestuurd werden. Misschien is er geen voorraad of heeft het vertraging door de  post , zoals ik al zei de feestdagen er tussen doet nooit veel goeds. Moest het echt naar uw goesting te lang duren neem dan eens contact op met de klantendienst , 5000. En het is niet van moeilijk doen want iedereen heeft recht op dat geen wat deze besteld heeft en toekomt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@LnPrjn  door de feestdagen heen kan het zijn dat het wat langer duurt voor dat uw pakket aankomt. Heb ook al eens meer dan een week gewacht op een doos koekjes. Heb uiteindelijk de mail gehad dat ze opgestuurd werden. Misschien is er geen voorraad of heeft het vertraging door de  post , zoals ik al zei de feestdagen er tussen doet nooit veel goeds. Moest het echt naar uw goesting te lang duren neem dan eens contact op met de klantendienst , 5000. En het is niet van moeilijk doen want iedereen heeft recht op dat geen wat deze besteld heeft en toekomt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


LnPrjn
Ervaren verkenner

@patrick2  ik zal nog maar enkele weken wachten voor ik bel.. feestdagen zorgt altijd wel voor een langere wachttijd maar het viel me nu gewoon op aangezien ik vorig jaar iets niet ontvangen heb.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen