Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Een vraagje.. ik heb tegen de feesten een orange thank you gift geaccepteerd. Dit was op 21/12. Een week later had ik nog eentje door badges. De laatste is vorige week al aangekomen maar de eerste nog steeds niet. Het was chocolade van dolphin.. heeft iemand dit ook nog niet ontvangen? Ik wil niet moeilijk doen hierover maar vind het gewoon heel jammer zeker aangezien ik 1 van de vorige cadeaus ook nooit ontvangen heb..
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LnPrjn door de feestdagen heen kan het zijn dat het wat langer duurt voor dat uw pakket aankomt. Heb ook al eens meer dan een week gewacht op een doos koekjes. Heb uiteindelijk de mail gehad dat ze opgestuurd werden. Misschien is er geen voorraad of heeft het vertraging door de post , zoals ik al zei de feestdagen er tussen doet nooit veel goeds. Moest het echt naar uw goesting te lang duren neem dan eens contact op met de klantendienst , 5000. En het is niet van moeilijk doen want iedereen heeft recht op dat geen wat deze besteld heeft en toekomt.
@LnPrjn door de feestdagen heen kan het zijn dat het wat langer duurt voor dat uw pakket aankomt. Heb ook al eens meer dan een week gewacht op een doos koekjes. Heb uiteindelijk de mail gehad dat ze opgestuurd werden. Misschien is er geen voorraad of heeft het vertraging door de post , zoals ik al zei de feestdagen er tussen doet nooit veel goeds. Moest het echt naar uw goesting te lang duren neem dan eens contact op met de klantendienst , 5000. En het is niet van moeilijk doen want iedereen heeft recht op dat geen wat deze besteld heeft en toekomt.
@patrick2 ik zal nog maar enkele weken wachten voor ik bel.. feestdagen zorgt altijd wel voor een langere wachttijd maar het viel me nu gewoon op aangezien ik vorig jaar iets niet ontvangen heb.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |