Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-03-21 19h13
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik dacht dat ik klant was van 2018
we zijn nu 2023
en nog steeds is deze niet geactiveerd !
Betaal iedere maand correct met domicilie
@Veerle1 schreef:
we zijn nu 2023
en nog steeds is deze niet geactiveerd !
Betaal iedere maand correct met domicilie
Sedert wanneer ben je onafgebroken klant? De termijn voor deze badge begint pas te lopen vanaf 01 feb 2020. Dus ten vroegste op 01 feb 2022 kun je deze badge verdiend hebben. Ik persoonlijk heb ze gekregen op 09 feb 2022, hetgeen dus eigenlijk ook nog eens een bijkomende week 'gepikt" is ...
Maar ach, liggen we daar echt wakker van? Ik vind het belangrijker dat mijn foon goed werkt en ik thuis en onderweg over een goed signaal beschik ...
Hier ook al geruime tijd goede betaler. De startdatum is idd ongelukkig gekozen
Vind die 'startdatum' van 01/02/2020 belachelijk!
Jarenlange goede en trouwe klanten die aan de voorwaarden voldoen zouden deze badges automatisch moeten toegekend krijgen!
Op een maand ofzo na ben ik al 12 jaar klant, gedurende die 12 jaar altijd correct en op tijd betaald, van de eerste factuur tot de laatste! Maar blijkbaar ben ik in de ogen van mijn provider maar evenveel getrouwheidsbeloning waard als iemand die nog maar net klant is...
't zal met de badges rond dataverbruik wel iets gelijkaardigs zijn zeker, dat mijn jarenlange verbruik van voor de 'startdatum' niet meetelt waarschijnlijk...?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |