Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-03-21 19h13
Antwoorden: 22 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik dacht dat ik klant was van 2018
Hier ook al geruime tijd goede betaler. De startdatum is idd ongelukkig gekozen
Vind die 'startdatum' van 01/02/2020 belachelijk!
Jarenlange goede en trouwe klanten die aan de voorwaarden voldoen zouden deze badges automatisch moeten toegekend krijgen!
Op een maand ofzo na ben ik al 12 jaar klant, gedurende die 12 jaar altijd correct en op tijd betaald, van de eerste factuur tot de laatste! Maar blijkbaar ben ik in de ogen van mijn provider maar evenveel getrouwheidsbeloning waard als iemand die nog maar net klant is...
't zal met de badges rond dataverbruik wel iets gelijkaardigs zijn zeker, dat mijn jarenlange verbruik van voor de 'startdatum' niet meetelt waarschijnlijk...?
Dat er een startdatum op gekleefd wordt, daar kan ik volledig inkomen. Zo is iedereen gelijk voor de wet bij het invoeren/opstarten van een incentive. Wat ik wel inderdaad belachelijk vind, is dat men, op een tijdstip dat reeds meerdere klanten een welbepaalde badge verdiend hebben, de startdatum opeens wijzigt waardoor iedereen opnieuw van nul moet beginnen. En dat heeft Orange dus gedaan met de badges "Goede betaler".
Inderdaad kinderachtig.
Ja, @Yagoda kun je hier zien als je wat naar beneden scrolt Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |