annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goede betaler badge

Topic gestart op: 06-03-21 19h13

Antwoorden: 24 antwoorden

Bethesda
Ervaren verkenner

Goede betaler badge

OPGELOST

Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Bethesda
Ervaren verkenner

24 ANTWOORDEN 24
Veerle1
Aspirant verkenner

we zijn nu 2023 

en nog steeds is deze niet geactiveerd !

Betaal iedere maand correct met domicilie 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Veerle1  schreef:

we zijn nu 2023 

en nog steeds is deze niet geactiveerd !

Betaal iedere maand correct met domicilie 


Sedert wanneer ben je onafgebroken klant? De termijn voor deze badge begint pas te lopen vanaf 01 feb 2020. Dus ten vroegste op 01 feb  2022 kun je deze badge verdiend hebben. Ik persoonlijk heb ze gekregen op 09 feb 2022, hetgeen dus eigenlijk ook nog eens een bijkomende week 'gepikt" is ...

Maar ach, liggen we daar echt wakker van? Ik vind het belangrijker dat mijn foon goed werkt en ik thuis en onderweg over een goed signaal beschik ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Glennclaes1986
Ervaren verkenner

Hier ook al geruime tijd goede betaler. De startdatum is idd ongelukkig gekozen 

0 pluimen
Yagoda
Ervaren verkenner

Vind die 'startdatum' van 01/02/2020 belachelijk!

Jarenlange goede en trouwe klanten die aan de voorwaarden voldoen zouden deze badges automatisch moeten toegekend krijgen!

Op een maand ofzo na ben ik al 12 jaar klant, gedurende die 12 jaar altijd correct en op tijd betaald, van de eerste factuur tot de laatste!  Maar blijkbaar ben ik in de ogen van mijn provider maar evenveel getrouwheidsbeloning waard als iemand die nog maar net klant is...

't zal met de badges rond dataverbruik wel iets gelijkaardigs zijn zeker, dat mijn jarenlange verbruik van voor de 'startdatum' niet meetelt waarschijnlijk...?

Leden met de meeste pluimen