Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-01-20 21h01
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb als nieuwjaarscadeau gekozen voor de gratis fotoprints. De code heb ik opgeslagen maar ben vergeten te kijken via welke site ik deze kan bestellen. Iemand enig idee?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wanneer je in de app naar Thank You gaat en daar opnieuw op uw cadeau klikt zou je die site daar terug moeten vinden. Je kan weliswaar geen tweede keer een code vragen, maar de andere info zou er toch moeten staan.
De gratis foto's zijn van stampix. Je kan hier vaak met andere promotionele codes gratis prints verdienen. Er is ook een app van die gratis is via de appstore
@Gebruiker99 de site geen idee maar je hebt ook maar een maand om je cadeau te nemen. Je moet dat accepteren omdat het via Orange gevallideerd wordt zodat u uw 30 gratis foto's krijgt.
Wanneer je in de app naar Thank You gaat en daar opnieuw op uw cadeau klikt zou je die site daar terug moeten vinden. Je kan weliswaar geen tweede keer een code vragen, maar de andere info zou er toch moeten staan.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |