annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo bij Telenet krijgt u niks

Topic gestart op: 31-10-19 10h59

Antwoorden: 15 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo bij Telenet krijgt u niks

OPGELOST

Bij Telenet krijgt u niets trouwe klanten enkel de factuur voor te betalen 

Labels (1)
15 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  bij telenet doen ze niks aan een punten systeem of een bedank programma. Ken Telenet heel goed en dat zal er ook nooit komen vrees ik. Neemt niet weg dat ik een super tevreden klant bij Telenet voor internet en tv en vaste lijn. Bij Orange heb ik enkel de gsm lopen al meer dan een jaar , inmiddels al bijna twee jaar.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bjorn8785
Aspirant verkenner

patrick2
Wijze
Wijze

@Bjorn8785  orange is zeker niet slecht en doen het heel goed. Maar er zijn bepaalde redenen waarom ik bij Telenet ben waar Orange niet aan kan voldoen. Moest dat veranderen zal ik de eerste zijn die overstapt naar Orange voor het ganse pakket.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

Bij Telenet staan ze voor met kwaliteit wel voor met tv decorder en WiFi en zo voort maar ge betaalt meer dan bij Orange voor 1tb per seconde downloads 15 € extra dat is een voorbeeld

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  inderdaad voor die snelheid te behalen moet u betalen. Ik heb nu standaard 300 en haal met wifi en kabel een 290 MBPS dus is heel goed. Bij Orange voor de 200 MBPS te hebben betaald u ook maandelijks 10 of 15 euro extra. Nu heb ik aan de moderatoren een post gedaan om te vragen de snelheid op te trekken naar 200 als standaard. Heb er nog geen reactie op maar dit wordt op de juiste dienst gelegd voor na te kijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Sloebers
Veteraan verkenner

Maar ik vind dat telenet zijn trouwe klanten mogen beloond te worden te sloten zij dat de duurste van telecom operator dus kan nooit geen kwaad dat die allen trouwe klanten beloond worden 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  tja daar heeft u een punt. Maar ik vrees dat het er nooit van gaat komen. Ik heb daar gewerkt he en er is nooit iets van de grond gekomen voor zoiets te doen. Maar wie weet in de toekomst ooit eens. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

Ik hoop van wel voor alle telenet klanten 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  weet u sommige klanten verwachten altijd iets van een provider maar in de praktijk hoeft het voor mij niet persoonlijk. Het is leuk en goed he dat ze aan de klanten denken maar iedereen vult dat voor zichzelf in . Heb hier ook al posts voorbij zien komen dat mensen hun cadeau niks aan vinden of niet kunnen gebruiken omdat ze er niks aan hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

Het verschil zit hem in de prijs maar gij krijgt wel meer voor zo Hooge prijs bevoorbeelt rapper WiFi en zo voort 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

nou @Sloebers  dat rapper wifi zorg ik sneller voor he , heb gewoon een mesh wifi in huis geinstalleerd waar door heel het huis gedekt is met wifi. Ik gebruik dus geen wifi van de modem dat is het verschil. Enkel wat het sneller maakt is dat Telenet meer internetsnelheid toelaat naar binnen toe. Voor de rest heb ik een vaste lijn in het pakket en terugkijk tv en Play More met films. Ja dat laatste drijft de prijs ook op natuurlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

Ja dat is ook waar sommigen mensen hebben aan die beloning ook niks aan maar korting geven op factuur kan misschien veel oplossen bijvoorbeeld dat ze da gaan doen twijfel achtig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  korting geven is natuurlijk niet vanzelf sprekend dat doet geen enkel provider , Orange , Telenet en Proximus niet. Het is wel zo natuurlijk als men al heel wat jaren klant is dat men ook eens belt of vergelijkt op bepaalde site's of het huidige pakket beter kan. Er zijn klanten genoeg die teveel betalen aan dingen die ze niet eens gebruiken. Stel als voorbeeld , ik heb bij Orange een Arend abonnement 40 euro per maand dus alles onbeperkt maar ik gebruik van internet 2 GB per maand kan ik beter naar Koala gaan besparing van 20 euro. Da is geen korting maar realitiet om naar mijn eigen verbruik te kijken. Dus al met al kan men het pakket zo duur maken als men wil maar de prijs ervan daar is de klant zelf verantwoordelijk voor.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

Maar als je alleen bent dan wilt u wat voordelige internet en tv zien daarom ben ik bij Orange ook met arend abo kom nog voordeliger uit dan bij Telenet basispakket met gsm Kong in dus heb ik een goede keuze gemaakt denk ik

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  inderdaad u heeft zeker een goed keus gemaakt. Over orange hoeft men niet te twijfelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  weet u sommige klanten verwachten altijd iets van een provider maar in de praktijk hoeft het voor mij niet persoonlijk. Het is leuk en goed he dat ze aan de klanten denken maar iedereen vult dat voor zichzelf in . Heb hier ook al posts voorbij zien komen dat mensen hun cadeau niks aan vinden of niet kunnen gebruiken omdat ze er niks aan hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen