annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe Samsung Badge verkrijgen?

Topic gestart op: 05-11-18 09h34

Antwoorden: 13 antwoorden

nigelvrijn
Gewaardeerd verkenner

Hoe Samsung Badge verkrijgen?

OPGELOST

41d8be62-4e42-4a4d-9109-7facb1b52107.pngZojuist zag ik deze Samsung badge tussen alle badges staan maar ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik die kan krijgen en er staat hier ook niks over in de community of the pagina van Orange Thank You. Weet iemand hoe ik deze badge kan krijgen? 🙂

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@nigelvrijn die badge verdiend u op het moment dat u ook een samsung toestel gebruikt voor langere tijd. De simkaart registreerd uw toestel en na enige tijd gebruik kan u deze badge verdienen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Cici
Gewaardeerd verkenner

Ik vind dit ook raar, heb al 3 jaar dezelfde Samsung smartphone en heb ook geen Samsung badge?

Zakaria
Gewaardeerd verkenner

Jup ik ook. Ik heb een samsung galaxy a50 in combinatie met koala al 9 maanden en nog steeds geen samsung badge.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Zakaria 

Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar je hebt gereageerd op een post van 2018.

Ik zal u meteen uit uw leiden verlossen: bij het invoeren van het OTY systeem eind 2018 zijn er een heel aantal nieuwe badges verschenen, maar er zijn er ook oude verdwenen. Eén van die slachtoffers is de merk-badge.

Zodus, geen Samsung, Apple, Huawei of andere merk badges meer. Wie ze had, jammer, ze zijn weg, verdwenen, en wie ze niet had zal ze ook niet meer krijgen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

Jammer, dit leek me wel een makkelijke badge om te verdienen. 

Leden met de meeste pluimen