Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Hoe Samsung Badge verkrijgen?

OPGELOST

41d8be62-4e42-4a4d-9109-7facb1b52107.pngZojuist zag ik deze Samsung badge tussen alle badges staan maar ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik die kan krijgen en er staat hier ook niks over in de community of the pagina van Orange Thank You. Weet iemand hoe ik deze badge kan krijgen? 🙂

Labels (2)
13 ANTWOORDEN 13
Leidende sjamaan

@nigelvrijn die badge verdiend u op het moment dat u ook een samsung toestel gebruikt voor langere tijd. De simkaart registreerd uw toestel en na enige tijd gebruik kan u deze badge verdienen. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerd verkenner

Ah top! 🙂 Weet je misschien ook hoelang ik mijn toestel moet gebruiken? En moet ik er verder nog iets voor doen of gaat dat allemaal automatisch?

Leidende sjamaan

@nigelvrijn ik durf er geen tijd op te zetten omdat dit vanzelf gaat. Dus als u langere tijd gebruik maakt van uw toestel ziet u ineens die badge wat u verdient heeft. Het bijzetten gaat vanzelf en het eventueel bijbehorende cadeau krijgt u ook.

Gewaardeerd verkenner

Oke super!! Heel erg bedankt voor je antwoord, Patrick! 😄

Gewaardeerd verkenner

Ik vind dit ook raar, heb al 3 jaar dezelfde Samsung smartphone en heb ook geen Samsung badge?

Gewaardeerd verkenner

Jup ik ook. Ik heb een samsung galaxy a50 in combinatie met koala al 9 maanden en nog steeds geen samsung badge.

Leidende sjamaan

@Zakaria 

Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar je hebt gereageerd op een post van 2018.

Ik zal u meteen uit uw leiden verlossen: bij het invoeren van het OTY systeem eind 2018 zijn er een heel aantal nieuwe badges verschenen, maar er zijn er ook oude verdwenen. Eén van die slachtoffers is de merk-badge.

Zodus, geen Samsung, Apple, Huawei of andere merk badges meer. Wie ze had, jammer, ze zijn weg, verdwenen, en wie ze niet had zal ze ook niet meer krijgen.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Ervaren verkenner

Jammer, dit leek me wel een makkelijke badge om te verdienen. 

Leidende sjamaan

@Maartenmeulemee  je had er ook de Iphone badge mee dat waren de twee badges. Maar uiteindelijk telde die nergens in mee. 

Leden met de meeste pluimen