Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Hoe verdien ik badge Tribe?

OPGELOST

Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?

Labels (2)
60 ANTWOORDEN 60
Aspirant verkenner

En nu waarschijnlijk een domme vraag maar waar vul je dan je gsm nr in op je profiel??

Orange-werknemer
Orange-werknemer

Dag Nele,

je kan op de PC rechts bovenaan op jou geburikers icoontje klikken en vervolgens op mijn instellingen waarna je dan de mogelijkheid krijgt om je gsm nummer in te vullen

Ervaren verkenner

merci voor de tip !

MVG

Leidende sjamaan

@KevinD  schreef:

Dag Nele,

je kan op de PC rechts bovenaan op jou geburikers icoontje klikken en vervolgens op mijn instellingen waarna je dan de mogelijkheid krijgt om je gsm nummer in te vullen

@ghostboyen @Nele1985

Misschien voor alle duidelijkheid: wanneer je naar uw profiel gaat in de settings "mijn instelingen" zie je bovenaan verschillende tabs. Het is de eerste tab "persoonlijk profiel" die je moet hebben.

Daar staat bovenaan een dropdown box, nogal breed, met rechts een pijltje naar beneden. Klik op dat pijltje en je krijgt opnieuw een reeks mogelijkheden om in te vullen. Daar staat dus "uw gsm nummer'" tussen. Aanklikken en invullen.

Als je het niet gewend bent staat het eigenlijk wel een beetje verstopt Smiley Knipoog

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Aspirant verkenner

Merci voor de hulp

Aspirant verkenner

Ik denk even geduld hebben ☺️

Leidende sjamaan

@xNattalie  schreef:

Ik denk even geduld hebben ☺️

Hoezo? Heb je een probleem met iets dat niet werkt?

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Gewaardeerd verkenner

staat heel goed verstopt!

Leidende sjamaan

@Cyrie-l  schreef:

staat heel goed verstopt!

Kweetet. heb zelf ook ff moeten zoeken. Daarom dat ik mijn speurtocht hier publiek gemaakt hebSmiley Tong

Tomorrow is another day
Orange-werknemer
Orange-werknemer

het is zeker even zoeken, dank @Cdt24801 voor de verdere verduidelijking! Screenshot 2018-11-10 at 14.52.23.png

Leden met de meeste pluimen