Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Timothyall
Gewaardeerd verkenner

Hoe verdien ik badge Tribe?

OPGELOST

Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?

Labels (2)
63 ANTWOORDEN 63
JasmineVersyck
Aspirant verkenner

Om de tribe badge te bekomen dien je mensen te helpen met hun vragen of problemen. Dit steeds met goede, nette en correcte antwoorden.

@JasmineVersyck  schreef:

Om de tribe badge te bekomen dien je mensen te helpen met hun vragen of problemen. Dit steeds met goede, nette en correcte antwoorden.

Heb jij net een cursus copy/paste gevolgd en ben je aan het oefenen?

Je hebt praktisch letterlijk de post van @patrick2 daterend van januari dit jaar gewoon herhaald .... Dat is natuurlijk ook een manier om correcte en nuttige posts te maken, maar het is wel niet de bedoeling om het op deze manier te doen hé.

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

@Cdt24801  

Dat is het nieuwe schrijven om toch vooruit te geraken. Iets origineels schrijven is tegenwoordig niet makkelijk. Heb dit soort posten nog al voorbij zien komen. Heb deze cursus ook gevolgd maar ik gebruik het niet meer aangezien ik de stappen vergeten ben.....

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gino_DL
Aspirant verkenner

Ik versta er niks van. Wat een ingewikkeld boeltje. Moet je steeds vragen stellen aan een tribes lid,of kan je gewoon iets neerpennen in het algemeen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen