Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Timothyall
Gewaardeerd verkenner

Hoe verdien ik badge Tribe?

OPGELOST

Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?

Labels (2)
31 ANTWOORDEN 31
patrick2
Leidende genezer

Re: Orange tribe badge

@Timothyall zo lang u hier actief bent en post en likes geeft en pluimen ,verdiend u vanzelf de badge. hoelanger u hier actief bent des te eerder u een badge ontvangt en u hoger in rang komt.

Highlighted
Timothyall
Gewaardeerd verkenner

De Orange badge door enkel de app te downloaden heb ik ook nog niet gehad terwijl ik deze al meerdere jaren heb staan...? Hoe kan dit?

patrick2
Leidende genezer

@Timothyall dat komt wel vanzelf het is ook pas heel recent dat ik die badge heb gekregen . 

stverhae
Rekruut scout

Bij het overzicht van de missies staat bij enkele dat het vanaf 7nov pas gemeten wordt dus als je pas vandaag de app opnieuw hebt geopent zou ik het gewoon nog wat tijd geven

patrick2
Leidende genezer

@stverhae enkel de missies met de sterretjes starten vanaf 7 november de andere zijn al ff actief .

sarahs
Gewaardeerd verkenner

@Timothyall 

Door lid te worden van de Tribe, ben je een Scout. Daarmee krijg je de Scout-badge, lijkt me, en daarna kan je door actief te zijn in de Tribe nog tot drie andere badges (=niveaus) geraken namelijk Verkenner, Genezer en Sjamaan. Dus komt vanzelf wel 👌

patrick2
Leidende genezer

@sarahs op de tribe is het iets anders . U krijgt inderdaad per rang dat u hoger gaat een badge. Maar om meerdere badges te krijgen en hoger in rang te gaan kan u liken comments geven en pluimen geven. Op die manier geraakt u hoger in rang. Bij elke rang hoort natuurlijk een badge. Maar u krijgt u meer badges dan enkel die drie niveaus ook door pluimen te geven maar ook door antwoorden te geven en zo zijn er meerdere te verdienen. Ben een ervaren triber hier Smiley Vrolijk

sarahs
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Ah oké, dan had ik het iets anders begrepen. Bedankt voor de verduidelijking Smiley Vrolijk 

Cdt24801
Aspirant sjamaan

Ik zou hier voor de volledigheid nog willen aan toevoegen: vergeet niet om in uw profiel hier op tribe uw gsm nummer in te geven. Zoniet worden de app op uw gsm en uw tribe activiteit hier op het forum niet aan elkaar gelinkt.

Verwar echter niet de badges die je op de app kan verdienen met de badges die je hier op tribe kan verdienen.

Leden met de meeste pluimen