Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-11-18 18h33
Antwoorden: 74 antwoorden
Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag Nele,
je kan op de PC rechts bovenaan op jou geburikers icoontje klikken en vervolgens op mijn instellingen waarna je dan de mogelijkheid krijgt om je gsm nummer in te vullen
@Kjenta00 schreef:
Hoe geeft u iemand “pluimen”?
Door links onderaan in de post van die persoon op het zwarte hartje te klikken. Wanneer je met de muis er boven gaat hangen wordt het hartje rood/oranje. Wanneer je er dan effectief op klikt wordt het hartje grijs en is de teller ernaast met 1 verhoogd.
Maar let op, je kan dat maar één keer doen. Wanneer je er nogmaals op klikt wordt het hartje weer zwart en is de pluim weg. ook de teller is met 1 verminderd. Je kan dus in dezelfde post iemand niet tweemaal een pluim geven. Uiteraard kan je dezelfde persoon in alle verschillende posts die hij/zij plaatst een pluim geven.
Wat wel kan: een pluim die je per vergissing weer weggedaan hebt kan je wel opnieuw geven. In dezelfde post.
Dankjewel 💪🏽💪🏽💪🏽
merci voor de tip !
MVG
De Orange badge door enkel de app te downloaden heb ik ook nog niet gehad terwijl ik deze al meerdere jaren heb staan...? Hoe kan dit?
Misschien moet u eens de app verwijderen en opnieuw downloaden
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |