annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe werkt Data badge?

Topic gestart op: 10-11-18 08h28

Antwoorden: 13 antwoorden

ghostboy
Ervaren verkenner

Hoe werkt Data badge?

OPGELOST

De nieuwe Data badge ,

als ik die wil verdienen kan dat vb na 5 Maandan als ik elke maand 20 Gb per maand kan bereiken of hoe werkt het juist ? welke tijdspanne ?

 

Alvast bedankt !

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ghostboy

Als je op de website de missies goed doorneemt zul je zien dat de teller voor "Data" start op 07 november. Vanaf dan wordt uw dataverbruik dus in de gaten gehouden. Er staat ook bij: locatie en periode zijn onbelangrijk.

Wanneer jij dus elke maand netjes 20 GB verbruikt zul je inderdaad na 5 maanden de eertse badge "Data Fan 100 GB" verdiend hebben. En de teller loopt dan gewoon door voor uw volgende badge ...

Let wel, het gaat dus uitsluitend over mobiel internet, dus verbruikt met uw foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Glennclaes1986
Ervaren verkenner

Best klantendienst bellen

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ghostboy

Als je op de website de missies goed doorneemt zul je zien dat de teller voor "Data" start op 07 november. Vanaf dan wordt uw dataverbruik dus in de gaten gehouden. Er staat ook bij: locatie en periode zijn onbelangrijk.

Wanneer jij dus elke maand netjes 20 GB verbruikt zul je inderdaad na 5 maanden de eertse badge "Data Fan 100 GB" verdiend hebben. En de teller loopt dan gewoon door voor uw volgende badge ...

Let wel, het gaat dus uitsluitend over mobiel internet, dus verbruikt met uw foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


NaughtyByNature
Leidende verkenner

Voor mensen met een beperkte datalimiet of die bijna overal toegang hebben tot WiFi wordt dit dus een tienjarenplan?

Cdt24801
Wijze
Wijze


@NaughtyByNature  schreef:

Voor mensen met een beperkte datalimiet of die bijna overal toegang hebben tot WiFi wordt dit dus een tienjarenplan?


Ja dat klopt, volgens mij toch wel ...

Nu ja, als je het lijstje met mogelijke missies even doorneemt stel je toch wel vast dat het niet realistisch om ALLE badges te verdienen. Ik denk dat men eerder in gedachten had om voor iedereen toch wel IETS te voorzien, want er zijn nu eenmaal verschillende interessegroepen.

Maar voor wie ze toch allemaal wil verdienen, be my guest, ik zal de eerste zijn om u te feliciteren met uw volharding en uithouding Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen