Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-19 04h39
Antwoorden: 46 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben zeer verrast i.v.m. hoe teleurstellend de beloningen en cadeaus zijn van orange.
Ook al kunnen we kiezen uit meestal 3 opties.
Infeite , vindt ik dat alle cadeaus beloningen van oranges teleurstellend zijn...
Bvb.: bij het verdienen van loyalty en orange trouw-beloning voor abonnee's, badges die je door daden verdienen, badges die je via hier verdiend en de andere opties die je badges hebben kunnen opleveren.
Dus wat ik wil bedoelen...
na zo'n veel te lange uitleg om mijn gedachten te kunnen noteren...
Na wat ik allemaal heb opgenoemd en nog andere mogelijkheden om cadeau's en beloningen die zeker niet simpel worden verdiend of door onze daden en medewerking worden verkregen....
Zijn 'de beloningen' die je via je "MyOrange App" ziedt verschijnen, ZEER teleurstellend.
En vaak ook onnuttig.
DUS.: orange: het zou zeker fijn en enorm geapprecieerd worden, en dan denk ik dat ik namens vele andere orange abonnees mag spreken; Er toch steeds bij de cadeaus / beloningen, ook een keuze bij hoort dat wij als klant kunnen al dan niet ZELF kiezen, dat TOCH iets te maken heeft met orange zelf.
Vb.:
...GB extra gratis mobiele data
Min. 50 Gratis fotoprints die men DIRECT via een link kan selecteren, en bestellen en dat wordt compleet gratis thuis geleverd wordt.
Naar gelang de belangrijkheid en moeilijkheidsgraad van het verkrijgen van beloningen/ cadeaus,; gadgets enz dat orange standaard zou moeten hebben in hun keuze assortiment.
Zoals: USB-C kabel, diverse keuzes qua zwaarte van 8GB - 128GB USB-sticks, enz...
Mogelijkheden genoeg,
Orange....
WEES GEWOON EEN KLEIN BEETJE CREATIEVER!!
De voorbeelden die ik heb opgenoemd zijn NIET duur deze tijd, zeker nu, en zoals een bedrijf als Orange sowieso int groog aankoopt.
De klant zou echt wat meer en beter beloond mogen / moeten worden, zeker de tijd van nu, waar je voor alles een aparte App moet installeren
*vb. MyOrange, OrangeCircle, orange community, orange tribe, en nog vele meer.
En de moeite en tijd die je er allemaal insteekt om up to date te blijven.
Hopenlijk zijn er nog veel leden die er ook zo over nadenken...
Mijn excuses, ik moet als beginneling nog veel bijleren om mijn hersenprikkels en hersenspinsels veeeel beknopter te formuleren.
Ik doe hier zeker mijn best voor dat het voor al julli tribers veel aanlokkelijker is om op mijn vragen, ideeën, piekeren, enz... reageren.
En om te beginnen dat jullie om can srart te gaan om reacties en descussues te kunnen voeren met jullie, dat ik alles veel beknopter en met duidelijke opmaak neertyp.
M.v.g.,
Kelly
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
het kan zijn dat jij dat zo ervaart maar bij anderen krijg je niets.
Wij zijn blij als we een extra krijgen.
Zeer juist... beloningen trekken op niets
ik krijg ook soms cadeaus die rond uit "belachelijk" zijn om zo maar te zeggen.
bv, krijg ik de keuze tussen 150 BELMINUTEN of/ 2 GB GRATIS DATA!!
maar heb wel een ongelimiteerd abonnement -_-
dus wat ik ook zou kiezen, of niets zou kiezen, het blijft hetzelfde 🙂
voor de rest krijg ik soms de keuze om bv zoals nu, een stuk chocolade opgestuurd te krijgen, ik vind deze giften PRIMA! zeker zeer leuk!
"giften" zoals korting bonnen vind ik niet zo interessant, maar dat is een persoonlijke mening, dit is niet "belachelijk" gewoon in MIJN ogen niet interessant. ieders zijn mening daarover.
maar gratis belminuten geven aan iemand dat ongelimiteerd belt vind ik wel beetje lachwekkend...
Best,
Ik ben ook blij als ik een cadeautje ontvang van orange bij BV. telenet,proximus, krijg je dat allemaal niet
Vriendelijke groet, Jelle
@Tom schreef:
.. knip ...
maar gratis belminuten geven aan iemand dat ongelimiteerd belt vind ik wel beetje lachwekkend...
Inderdaad, dat zouden ze wel eens mogen filteren uit hun systeem. Het komt niet goed over, los van het feit dat je er echt niks mee bent.
@tworuss schreef:
Ik heb op mijn verjaardag gratis cinematicket gekregen dus ik vind die cadeaus wel goed.
Altijd fijn om te lezen dat iemand ergens happy mee is 😎
Je kan in de klantenzone aangeven wat voor cadeau's je graag wenst, in welke categorie zoals bv. Uitstapjes, boeken, resto's, enz....
Dus je kunt je voorkeuren wel aangeven, Kelly.
Mocht er nog iets zijn, vraag maar raak.
En blijf gezond!! Groetjes!
Als je ongelimiteerde data hebt, is het inderdaad raar dat je als cadeau extra data krijgt. Dat is jammer, maar toch ben ik blij/dankbaar met elk cadeautje ik krijg. Het is de gedachte die telt.
Dat klopt, elk gebaar telt.
Maar moest het ook echt gebruik van kunnen maken, zou het toch meer klantgericht zijn.
En nog meer geaprecieerd worden.
Mvg,
Kelly
@kellydebelder schreef:
Indeed.
Moest ik telkens die 5GB naar mijn partner kunnen doorsturen, zpdat hij er toch iets mee is, want hij heeft geen ongelimiteerde data...
Dat zou wel handig zijn, maar jammer genoeg is dat of is er via orange zo'n deel-optie nog niet mogelijk.
Mvg,
Kelly
Da's waar, ik verbruik weinig data en had die extra 5 GB voor Corona met plezier aan iemand weggegeven die ze wel kan gebruiken. Helaas kan dat niet. Jammer. Nu verdwijnen ze gewoon na vervaldatum.
Kun je me wat duidelijker naartoe wijzen of ik dit via de MyOrange app doe, of via de website zelf moet doen a.u.b. ?
Want er zijn inderdaad meerdere cadeau's die ik al verdiend heb... maar ik kan ze allemaal gebruiken. Jet is noet dat ik moet kiezen of moet aangeven tussen welke cadeau's mijn favoriete optie is.
Neen, ik krijg gewoon random cadeaus naargelang ik klant bén, mijn abbonement en wanneer ik eindelijk eens terug wat tribe sticlers of badges beter genoemd verdien.
Mvg.
Kelly
Het is zeker niet persoonlijk naar jouw gericht. 🙂
Mvg
@kellydebelder schreef:
Kun je me wat duidelijker naartoe wijzen of ik dit via de MyOrange app doe, of via de website zelf moet doen a.u.b. ?
Want er zijn inderdaad meerdere cadeau's die ik al verdiend heb... maar ik kan ze allemaal gebruiken. Jet is noet dat ik moet kiezen of moet aangeven tussen welke cadeau's mijn favoriete optie is.
... knip ...
Het is deze post waarop ik reageerde. Die staat namelijk net onder hetgeen ik daarstraks gepost heb. Vandaar dat ik vroeg of uw vraag aan mij gericht was.
Mag ik u eens een tip geven? Wanneer je een post maakt die specifiek voor iemand bedoeld is, begin dan uw post met die persoon zijn of haar naam. Dat noemen we "mentionen". De persoon in kwestie krijgt dan ook een berichtje dat er iets is dat hem aanbelangt op het forum.
Mentionen doe je door eerst een apestaartje in te geven waarna je de naam uit een lijst kan aanklikken.
Indeed. Heb je mooi verwoord wat een kleon gebaar zoals vb
5Gb aan iemànd anders dat zeker rond deze corona tijd crisis, kân gegeven worden...
Jammer dat orange hier nog niet aan gedacht heeft.
Mvg
Hartelijk dank voor de tip omtrent het benoemen gan de naam aan wie je he graag stelt, dit zal inderdaad veel verwarring wegnemen.
Mvg. 🙂
Orange heeft mij gecontacteerd,
En heb nu ook een update gehad.
Zoals je al vernoemde heb ik nu ook het GO UNLIMITED abbonement met alles onbeperkt, en i.p.v. 1st 20GB aan volle snelheid data surfen, hen ik nu ook 30Gb aan volle snelheid data surfen.
Ik heb veel kritiek gekregen omtrent mijn post, maar elk huisje zijn kruisje en mijn situatie was en is absoluut niet zo simpel als het door anderen wordt voorgesteld.
Orange heeft mij gecontacteerd,
En heb nu ook een update gehad.
Zoals je al vernoemde heb ik nu ook het GO UNLIMITED abbonement met alles onbeperkt, en i.p.v. 1st 20GB aan volle snelheid data surfen, hen ik nu ook 30Gb aan volle snelheid data surfen.
Ik heb veel kritiek gekregen omtrent mijn post, maar elk huisje zijn kruisje en mijn situatie was en is absoluut niet zo simpel als het door anderen wordt voorgesteld.
Mijn partner kon nl. ook op mijn account en er zijn dergelijke aankopen gebeurd zonder mijn eerder mede weten.
En die verekering is wel effectief vandoen in mijn situatie.
Verder wil ik hier niet op ingaan.
Het probleem heeft zich immers blootgelegd, heb het probleem aangepakt, en mijn daarmee mijn eerdere post opgelost is.
Mvg,
Kelly
OPGELOST !!
desondanks de vele veronderstellingen van jullie, was er wel degelijk een probleem.
Even kort samengevat zonder te privé te gaan:
Orange heeft mij gecontacteerd,
En mij geholpen enkele zaken bloot te leggen en op te lossen,
En daarbij heb nu ook een update gehad.
Zoals je al vernoemde heb ik nu ook het GO UNLIMITED abbonement met alles onbeperkt, en i.p.v. 1st 20GB aan volle snelheid data surfen, hen ik nu ook 30Gb aan volle snelheid data surfen.
Ik heb veel kritiek gekregen omtrent mijn post, maar elk huisje zijn kruisje en mijn situatie was en is absoluut niet zo simpel als het door anderen wordt voorgesteld.
Mijn partner kon nl. ook op mijn account en er zijn dergelijke aankopen gebeurd zonder mijn eerder mede weten.
En die verekering is wel effectief vandoen in mijn situatie.
Verder wil ik hier niet op ingaan.
Het probleem heeft zich immers blootgelegd, heb het probleem aangepakt, en mijn daarmee mijn eerdere post opgelost is.
Mvg,
Kelly
OPGELOST !!
desondanks de vele veronderstellingen van jullie, was er wel degelijk een probleem.
Even kort samengevat zonder te privé te gaan:
Orange heeft mij gecontacteerd,
En mij geholpen enkele zaken bloot te leggen en op te lossen,
En daarbij heb nu ook een update gehad.
Zoals je al vernoemde heb ik nu ook het GO UNLIMITED abbonement met alles onbeperkt, en i.p.v. 1st 20GB aan volle snelheid data surfen, hen ik nu ook 30Gb aan volle snelheid data surfen.
Ik heb veel kritiek gekregen omtrent mijn post, maar elk huisje zijn kruisje en mijn situatie was en is absoluut niet zo simpel als het door anderen wordt voorgesteld.
Mijn partner kon nl. ook op mijn account en er zijn dergelijke aankopen gebeurd zonder mijn eerder mede weten.
En die verekering is wel effectief vandoen in mijn situatie.
Verder wil ik hier niet op ingaan.
Het probleem heeft zich immers blootgelegd, heb het probleem aangepakt, en mijn daarmee mijn eerdere post opgelost is.
Mvg,
Kelly
Ik ben al orange sinds 1996 en ben toch ook van mening dat de beloningen beter kunnen. Meestal zijn het cadeaus waar je niet veel mee kan aanvangen. Er zijn zoveel mogelijke alternatieven zoals , filmtickets, resto vouchers,etc.
Hopelijk zullen jullie dit met marketing eens goed bekijken.
@GregoryBostyn filmtickets en resto pass kan je krijgen eens in de zoveel tijd. Mijn partner heeft al een resto pas gehad en ik heb eens in de zoveel tijd een film ticket gratis als je ene koopt. Dus wat dat betreft zeker geen klagen. En we mogen nog blij zijn dat je iets krijgt want bij andere providers is er niks te krijgen dan enkel de factuur.
@patrick2klopt idd Patrick maar voor filmtickets moet je steeds één kopen om één gratis te krijgen. Zou ook tof zijn dat je gewoon zonder aankoop één gratis krijgt. Een restopass is karting op een restobezoekje dus echt gratis is dit ook niet uiteraard. Er zijn nog zoveel dingen waarmee men een mens kan plezieren.
Maar ik klaar zeker niet… ben zelf 13 jaar werkzaam geweest bij Orange dus ik ken de boite door en door.