annuleren
Resultaten voorย 
Zoek in plaats daarvan naarย 
Bedoelde u:ย 

Ik ben er niets mee ๐Ÿ˜ž

Topic gestart op: 17-11-21 11h19

Antwoorden: 3 antwoorden

Fabienne1
Ervaren verkenner

Ik ben er niets mee ๐Ÿ˜ž

OPGELOST

Ik krijg altijd van die keuzes waar ik niets mee ben. Heb er nu weer eentje gekregen 

2 GB extra - kan ik niet gebruiken 

korting bij wijn of reebok - ben ik ook niets mee. Ik ben al 5 jaar klant en heb nu nog nooit iets deftig gekregen ๐Ÿ˜ž

ik wou de 2 GB kado doen maar kan dus enkel naar mensen op mijn contract 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Fabienne1 

Je kan toch iemand 'familie' maken zodat je eventueel je cadeau kan weg geven ? 

patrick2_0-1637144637049.png

Die persoon die je 'familie' maakt komt niet op je factuur en blijft dus zijn of haar eigen factuur behouden. Je kan dus de cadeau gekregen GB's geven aan die persoon. Moest jij of die persoon geen 'familie' meer willen zijn dan stop je daarmee samen. 

De fles wijn of iets wat je krijgt kan je niet door geven het is dus enkel voor de verkregen mobiele data.

En ja er zal niet altijd iets bij zitten wat je niet kan en of wil gebruiken. Wij hebben dat ook al gehad hoor dat we niks konden gebruiken maar hebben ook al wel veel geaccepteerd. Hebben op die manier al een foto lijst laten maken of een horloge genomen of schoenen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

@Fabienne1 Je kunt ook iemand familie maken - zie Hoe voeg ik iemand toe aan mijn Orange Thank You - familie? | Orange Belgiรซ

Daarna kan je je cadeau aan deze persoon geven

 

Anonymous
Niet van toepassing

@Gregory  Ik weet dat je perfect Nederlands spreekt omdat ik je antwoord niet per privรฉbericht kan krijgen en je me niet in het Frans wilt antwoorden, dus misschien hier. waarom ben je zo tegen mij???

Met vriendelijke groeten.

@Anonymous 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Fabienne1 

Je kan toch iemand 'familie' maken zodat je eventueel je cadeau kan weg geven ? 

patrick2_0-1637144637049.png

Die persoon die je 'familie' maakt komt niet op je factuur en blijft dus zijn of haar eigen factuur behouden. Je kan dus de cadeau gekregen GB's geven aan die persoon. Moest jij of die persoon geen 'familie' meer willen zijn dan stop je daarmee samen. 

De fles wijn of iets wat je krijgt kan je niet door geven het is dus enkel voor de verkregen mobiele data.

En ja er zal niet altijd iets bij zitten wat je niet kan en of wil gebruiken. Wij hebben dat ook al gehad hoor dat we niks konden gebruiken maar hebben ook al wel veel geaccepteerd. Hebben op die manier al een foto lijst laten maken of een horloge genomen of schoenen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen