annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik krijg mijn badge niet

Topic gestart op: 26-11-19 16h03

Antwoorden: 40 antwoorden

Noepseke
Veteraan verkenner

Ik krijg mijn badge niet

OPGELOST

Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik. 

Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen. 

Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de ene pagina naar de andere gestuurd zonder een duidelijk antwoord te krijgen. 

Misschien dat iemand van jullie hier wel ervaring mee heeft ? 

Alvast bedankt. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Noepseke
Veteraan verkenner

Ik ben te snel geweest met mijn vraag te stellen. Na hier wat verder te zoeken heb ik het antwoord gevonden ! 

toch bedankt 😉 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

40 ANTWOORDEN 40
Glennclaes1986
Ervaren verkenner

Cloud is betalend nu 

0 pluimen
Zipke
Veteraan verkenner

Ik krijg mijn Orange phone badge niet . Ik heb mijn gsm van Orange en met Orange abonnement gekocht in mediamarkt nu 11 maand geleden. Ik heb 100 korting gekregen omdat ik een Samsung Galaxy note s9 + heb gekocht. Maar geen badge 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Zipke  schreef:

Ik krijg mijn Orange phone badge niet . Ik heb mijn gsm van Orange en met Orange abonnement gekocht in mediamarkt nu 11 maand geleden. Ik heb 100 korting gekregen omdat ik een Samsung Galaxy note s9 + heb gekocht. Maar geen badge 


Dat is logisch. Aan die badge zijn twee voorwaarden verbonden:

  1. Je moet een foon van het merk Orange kopen
  2. Je moet die foon in een Orange shop kopen.

Wat heb jij gedaan:

  1. Een Samsung foon gekocht
  2. Bij Mediamarkt gekocht.

Geen van beide voorwaarden voldaan => geen badge.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Zipke
Veteraan verkenner

Waarom stond hij dan in de orange sectie van mediamart. Vitrine en telefoons stond orange op . Zoals je sectie proximus had . Dus veronderstel je toch . Dat het een orange phone is . Zelfs doos en contract was orange . Wel misleidend . Ga in baselix shopping center kijken . Bij orange afdeling 

Leden met de meeste pluimen