Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-19 16h03
Antwoorden: 40 antwoorden
Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik.
Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen.
Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de ene pagina naar de andere gestuurd zonder een duidelijk antwoord te krijgen.
Misschien dat iemand van jullie hier wel ervaring mee heeft ?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben te snel geweest met mijn vraag te stellen. Na hier wat verder te zoeken heb ik het antwoord gevonden !
toch bedankt 😉
Soms is geduld een mooie deugd .komt soms sneller dan je denkt
@Celtyx schreef:
Ik ben ook aan het wachten op mijn badges
Welkom in het rijtje
't Is hier bijna Bobbejaanland in hoogseizoen ...
Hallo,
Ik begin te merken dat de badges er door beginnen te komen , zo heb ik ondertussen mijn genezer badge gekregen als ook mijn data badge ( 100 GB ) geduld hebben het komt wel in orde 😉
Groetjes,
KJ
De mijne van claud na 3 weken nog niet