Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-19 16h03
Antwoorden: 40 antwoorden
Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik.
Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen.
Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de ene pagina naar de andere gestuurd zonder een duidelijk antwoord te krijgen.
Misschien dat iemand van jullie hier wel ervaring mee heeft ?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben te snel geweest met mijn vraag te stellen. Na hier wat verder te zoeken heb ik het antwoord gevonden !
toch bedankt 😉
Ik ook nog niet 😩 maar in tussen tijd wel mijn tribe verkenner badge ontvangen. Terwijl ik mijn cloud al veeeeeeel langer heb... duidelijk een bug in het systeem
na 8 dagen heb ik nog eens een reactie gekregen op messenger. Ze excuseerden zich dat het zo lang duurde maar het zou EXTREEM druk zijn op messenger volgens hun. de belofte dat na 5 werkdagen mijn badge er zou staan hebben ze niet kunnen waar maken. Ze hebben mijn dossier herbekeken en enkel gemeld dat ze er nog steeds mee bezig zijn ...
Ik ga hier niet meer achter zitten, ik zal wel zien wanneer de badge verschijnt.
@Noepseke @Soms is geduld een zeer mooie deugd .Het gaat soms vlugger dan je denkt .Voor alles is een oplossing .fijne avond
graag ook één pluimpje 😉🌨🎵
Ik vrees dat het inderdaad die persoon zijn / haar echte nummer is. Hij of zij heeft slechts één post gemaakt op datum van registratie en voor de rest niks.
Misschien best aan @Totem vragen om dit profiel aan te passen of te verwijderen. Hij kan die persoon via mail verwittigen waarom dit gebeurd is.
Gewoon veel geduld hebben meer kan je niet doen